Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29

Discussie: Americana

  1. #11

    Standaard

    Nou, heb er met het bandje hard aan gewerkt om er iets gestructureerds van te maken.., en dan mis ik toch iets...
    Vandaag de moed gehad om deze oer thuisversie nog eens te beluisteren en rara, nou vind ik deze toch wel weer best interessant.
    Dus, (ik haal even diep adem) alsnog graag uw aller interesse en eventuele meningen over deze impressie van een eventueel nieuw nummer.

    https://instaud.io/2obD

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Lekkere sound hoor. Klinkt nog alsof er een structuur mist. Misschien was t een exercitie in de sound? Smaakt naar meer. Vanmiddag even helemaal luisteren nu opschieten go go go

  3. #13

    Standaard

    tnx, dit is ook de niet gestructureerde versie die ik eerst niet wilde uploaden. je weet nu waarom

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Tof dat je dat wel doet. Gewoon aan blijven werken, dan komt er tzt vast iets moois uit.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ik krijg er Pink Floyd vibes van. Alsof dit een verloren repetitie opname is van Gilmour's begin periode.
    Erg leuk!

  6. #16

    Standaard

    Dank voor het luisteren en de input! Tof om te horen hoe het bij jullie binnenkomt. Ik hoop echt dat het mijn nieuwe o zo fijne bandje nog mooier gaat worden en kan bijna niet wachten tot ik ook de andere nummers kan laten horen die we aan het maken zijn. Maar er moeten nog wat hobbels genomen worden...

  7. #17

    Standaard

    Yes, de americana hoor ik er niet aan af.
    Maar de drummert zal over het hem toebedeelde plaatsje in het geluidsbeeld meer dan tevreden zijn.
    Kom op (svp) alle gene en pretentie aan de kant.
    Blij dat je m toch hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18

    Standaard

    Dank weer Gus, en americana is het niet en dat pretendeer ik ook niet. Het is maar een werktitel, ontstaan doordat ik in die tijd naar een paar nummers van Daniel Lanois(een Canadees overigens) luisterde, en een beetje geprobeerd heb die sfeer te vangen.
    De drummer was ik gelukkig zelf en is zo gemixt om de zwalkende bas te camoufleren. Maar je hebt een punt. Het was me ook al opgevallen dat dat wel een tikje minder kon. Dus niet geheel tevreden toch.
    Gene of toch terecht krities.., het is verre van perfect tenslotte, het blijft een dunne lijn.

  9. #19

    Standaard

    Mooie sound en hoewel het niet af is, heeft het wel potentie om iets leuks te worden.
    Lekker doorknutselen en wat vaker updates posten, dan horen wij het ook groeien. (nou ja, groeien, volmaakter worden)

    Wel leuk, al die reacties op het niet posten.... lachen.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #20

    Standaard

    Dankjewel Ernest. Er word aan gewerkt, maar updates posten zou nog te vroeg zijn. Even afwachten of de drummer blijft bevallen(?) , en er is een nieuwe toetsenist op komst(?). Het één heeft niets met het ander te maken, maar wel met de ontwikkeling van onze nummers(babies?)
    Nou ja, even geduld nog dus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top