Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Threaded View

  1. #1

    Music LANDR online mastering vs eigen Ozone mastering

    Naar aanleiding van een discussie omtrent de mix en uiteindelijke mastering adviseerde ik om de mastering te laten doen door een pro masteraar. Nu is er online een dienst waarbij je een eigen mix kan uploaden en geautomatiseerd kan 'masteren'. Ik heb mijn laatste nummer 'The Wizard' gepakt en geupload (96kHz - 24 bit mix) en hier een low LANDR master van gemaakt. Je kunt kiezen uit de intensity (loudness) doormiddel van Low/Medium/High. Daarnaast mijn eigen mastering welke dicht in de buurt komt van de LANDR low master maar die toch wel wat mist tov de LANDR master! Je kunt tegen betaling een high res mp3 of wav file aanmaken en downloaden. Ik heb LANDR gekoppeld aan mijn Soundcoud waardoor ik één WAV gratis erbij kreeg :-)

    Bezoek mijn Soundcloud pagina en de eerste track The Wizard (demo) is de LANDR master (HR WAV) en de tweede track The Wizard (old demo) heb ik zelf gemasterd met Ozone mastering software.

    SOUNDCLOUD - THE LO LANDS

    Ben benieuwd wat jullie hier van vinden en mogelijk is het ook het proberen waard...
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 21 mei 2018 om 11:00

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top