Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Bedankt Harald, De bas is ook uit 2015 misschien moet ik die een keer opnieuw inspelen en de drums een beetje aanpassen (heb een poephekel aan dat gepriegel met drums, goed gehoord!)
    Niet slecht Barry. De compositie en je spel is goed. De balans en EQ kan beter waar naar mijn mening het lied enorm van kan opknappen. Heb je de afzonderlijke tracks nog? Dan hoef je misschien niet eens opnieuw op te nemen maar zou je de bas opnieuw kunnen mixen. Drums is ook al genoeg over gezegd. De gitaartracks klinken idd erg dun. Alsof je alle middentonen eruit hebt gedraaid.

  2. #12

    Standaard

    Hartstikke lekker nummertje. Inderdaad zoals eerder iemand ook al opmerkte doet het me erg aan Satriani denken. Dat stuk na 3:30, en daarna het einde vind ik verrassend (en erg lekker), heeft het nummer ook wel nodig daar. Gesproken tekst is ook geinig, geeft de juiste atmosfeer. Jammer van de drums, klinken vlak en saai. En ook al gemeld (Pasqual) de gitaren klinken inderdaad nogal dun. De mix kan dus veel beter.
    Toch met plezier naar geluisterd!

  3. #13

    Standaard

    Bedankt Paqual en hs, ben een beetje bezig geweest het zaakje wat op te krikken maar das echt niks voor mij dat gepriegel met EQ. Ik laat het lekker zo, volgende keer beter...

  4. #14

    Standaard

    Indrukwekkend potje gitaar. Doe ik je niet na.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Indrukwekkend potje gitaar. Doe ik je niet na.
    Bedankt Rick !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top