Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Grappig. Bassdrum klinkt wat te bonkerig hier, eens kijken of meer mensen hier dat zo ervaren.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mooi gemaakt hoor! Bij mij is de bassdrum ook wat bonkerig (Truth B2031).

  4. #4

    Standaard

    Bedankt Erik Plant ! Klopt, ik had de drums een beetje ge-EQt (goed geschreven?) om het wat voller te laten klinken omdat ik het geheel wat ielig vond. Ik zal het eens anders proberen, tips zijn ook welkom!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik herinner me dat je nog niet zo lang andere monitoren hebt.

    Misschien zijn die wat ielig in 't laag en EQ je daarom teveel?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #6

    Standaard

    Satriani vibe, ook door de basic drumcomputer partij. Die inderdaad te boomy is bij de bassdrum. De bas is ook heel zwaar in de bassen, maar verzuipt helemaal achterin het klankbeeld. Mist een beetje definitie. Iets meer attack en hoog misschien? De rest vind ik dan weer wat dun klinken, alsof er ergens een frequentiebereik te zacht is.

    Als je net nieuwe speakers hebt, zou dat idd wel eens er iets mee te maken kunnen hebben. Vergelijk eens wat platen die je goed kent van de andere speakers met hoe ze nu klinken.

    Nummer is wel aardig (Vind bij wat ik van satriani heb de wat experimentelere dingen leuker, dan de beuknummers, met preset #1 (de meest simpele eight beat) van de drumcomputer... smaakgevalletje dus), en goed uitgevoerd.

  7. #7

    Standaard

    Plant; Ik heb idd nieuwe monitoren maar blijf aan de koptelefoon vasthouden op de 1 of andere manier. Veel stukken had ik in 2015 al opgenomen en de rest een beetje aangevuld met nieuwe ideetjes. (en een paar effecten bakken verder)

  8. #8

    Standaard

    Bravo, Barry!! Heerlijk aansprekende compositie. Geweldig gespeeld. Met veel plezier naar geluisterd.
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  9. #9

    Standaard

    Bedankt Harald, De bas is ook uit 2015 misschien moet ik die een keer opnieuw inspelen en de drums een beetje aanpassen (heb een poephekel aan dat gepriegel met drums, goed gehoord!) Ben trouwens helemaal geen Satriani fan....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD Bekijk bericht
    Bravo, Barry!! Heerlijk aansprekende compositie. Geweldig gespeeld. Met veel plezier naar geluisterd.
    Hey dankje!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top