Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard Versterkerhoes maar dan goedkoop

    Kent iemand een persoon/bedrijf wat goedkoop versterkerhoezen maakt? Het hoeft niet “padded” of “verstevigd” te zijn. Dus een goedkope plastic of stoffen hoes. Gaat dus niet zozeer om bescherming tijdens vervoer, maar meer gewoon een “stofhoes”.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Versterker-hoezen.nl heeft mooie hoezen, maar dat is (ook voor unpadded etc) toch al weer snel niet echt goedkoop. Wel prima hoezen, ik heb er een aantal van (wel padded).

    Als de pasvorm wat minder van belang is, misschien eens kijken naar van die printerhoexen oid?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Zelf knuteren?
    Ik had een oude boodschappentas waarvan een hengsel gebroken was, dus de andere er ook maar af gesloopt, een rechthoekig gat in de bodem gemaakt, en het past precies over een Champ heen. Kost niets.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Zelf knuteren?
    Ik had een oude boodschappentas waarvan een hengsel gebroken was, dus de andere er ook maar af gesloopt, een rechthoekig gat in de bodem gemaakt, en het past precies over een Champ heen. Kost niets.
    Yes! Dat is wel t goede materiaal...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    In een tijd waar 'maken' alleen in Azië nog voor wehnag gedaan kan worden, zoek jij iemand in de buurt die dat kan....? Zeg eerst maar eens waar je een hoes voor nodig hebt.... full-stack, intercity, bluesharp, dreamliner.....?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard Versterkerhoes maar dan goedkoop

    Het gaat om twee 1x12 cabs. De hoes mag slobberen, kreuken en niet exact passen. De 1x12 cabs zijn wit/creme, het gaat er alleen om dat tijdens transport er geen vegen op komen.

    Ik vind de boodschappentas-versie wel een optie: ik kan 4 stevige boodschappentassen verknippen en met tape wel iets werkends maken. En het idee dat ik m’n cabs vervoer met een Jumbo logo erop, vind ik mega stoer 😎


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Afdekzeil, duimstok, schaar, naald, ijzergaren, en een uurtje tijd.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 20 mei 2018 om 11:51 Reden: ijzergaren is wat anders dan ijzerdraad...
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Het gaat om twee 1x12 cabs. De hoes mag slobberen, kreuken en niet exact passen. De 1x12 cabs zijn wit/creme, het gaat er alleen om dat tijdens transport er geen vegen op komen.

    Ik vind de boodschappentas-versie wel een optie: ik kan 4 stevige boodschappentassen verknippen en met tape wel iets werkends maken. En het idee dat ik m’n cabs vervoer met een Jumbo logo erop, vind ik mega stoer 


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Er is werkelijk niets stoers aan Jumbo..... Ikea ondertussen.........:


  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Haha!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    tent / zeilmaker zou zoiets snel moeten kunnen maken, maar dan is de vraag, wat is duur.
    iemand in de buurt die graag met de naaimachine bezig is? of gewoon een zaakje die kleren repareert?
    uiteindelijk niet veel meer dan 1 lange lap, en twee korte uiteinden die aan drie zijden vast moet aan de lange lap.
    als je het ook nog eens zelf knipt dan zal het vastnaaien niet zo duur zijn.

    houd wel rekening ermee dat je die lap niet strak afknipt.
    elke kant waar stof aan elkaar vast komt 1,5 cm extra stof houden op beide delen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top