Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: Circles

  1. #11

    Standaard

    Tjonge mensen, bedankt voor jullie positieve reacties. Ik ben er erg blij mee!
    Ik denk dat "jongmensch" niet helemaal op z'n plaats is bij deze veteraan......
    Nou, ik ben in ieder geval geen jong talent meer.....

    Binnen 1 maand? Goed, om je te stimuleren iets meer te doen dan een schamele 100 berichtjes (smiley) in pakweg 7 jaar, reken ik nu op 12 nieuwe per jaar. De klok tikt, maar geen biologische vanzelf.
    Ik ga mijn uiterste best doen

    Helemaal af.
    Fijn dat je dat zegt Erik de Perik. Ik heb normaal de neiging om eindeloos door te klootviolen, vandaar dat mijn productie ook niet zo hoog is.

    Opbouwtjes, spanningsbogen, afbouwtjes, overgangen, instrumentkeuzes, allemaal dik voor elkaar en lekker gemixed.
    Bedankt Midwolda! Dat is precies waar ik met muziek op uit ben.

    Doet mij inderdaad denken aan jazz fusion en qua sound en texture een beetje van gitarist David Torn tot zelfs een beetje jazzy invloeden van Miles.
    Leuk dat je dat erin hoort Lo Lands. Dat zijn inderdaad (onbereikbare...) voorbeelden voor me. Vooral Miles.

  2. #12

    Standaard

    Prachtig nummer.
    Dacht eerst dat wordt uitzitten (nee, niet uitzEtten) maar de wisselende gitaarpartijen houden het interessant.
    Wat voor mij minder kan is de snare. Klinkt erg aanwezig.
    Verder alles dik in orde, petje af.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Weet niks van David Torn.
    Geeft niks, want ik hoef ook niet alles te weten.
    Het lijkt mij nog het meest op een wat volle opname van Lo. En als je weet dat ik trots bestuurslid ben van de Lo fanclub, dan snap je dat ik dit niet schrijf om je stiekem af te zeiken.
    Ik heb één album van de beste man gemaakt rond 2000 meen ik. Misschien leuk eens meer over deze man op te zoeken tijdens de Pinksterdagen Gus :-) Verder zou ik willen dat ik zo lekker fusion and jazzy kan spelen maar dank voor de milde vergelijking. En hoe staat het verder met het ledenaantal van mijn fanclub? Wordt het tijd voor een 'meat en griet'? Nee dat klinkt niet goed, never mind, fijne Pinkster allemaal!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Zo! Dit zit erg goed in elkaar. In de voorgaande commentaren zijn al genoeg veren in je kont gestoken dus ik kan het kort houden: super! Fusion is al genoemd....ik neig meer naar progressief. Steven Wilson zou hier ook graag naar luisteren vermoed ik...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Riep iemand mij? Fusion huh huh....

    Gaaf man! Mis wel n beetje structuur, een song if you will, maar misschien is dit precies wat je wou Goede mix, mooi gespeeld. Alles zelf gespeeld?

    Wij gaan samenwerken dus. Ja. Misschien samen deze een keer doen: http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13124952 die is zoals je kan horen niet af, slordig niet gemixt, en mijn fusion/jazz soleerkunsten zijn inmiddels wel een stukje beter hehe.

    Een andere GitaarNet samenwerking met mij en Cageman: https://soundcloud.com/carrousel-de-vie/choices

    Verder sta ik open voor en maak ik van alles:





    Leuk. Waar woon je (behalve op t internet)?

  6. #16

    Standaard

    Fuck yeh
    Me likee

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Zo! Dit zit erg goed in elkaar. In de voorgaande commentaren zijn al genoeg veren in je kont gestoken dus ik kan het kort houden: super! Fusion is al genoemd....ik neig meer naar progressief. Steven Wilson zou hier ook graag naar luisteren vermoed ik...
    Steven Wilson, daar zeg je wat. Geweldig vind ik dat. Porcupine Tree, maar vooral ook zijn laatste trits solo albums.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Riep iemand mij? Fusion huh huh....

    Gaaf man! Mis wel n beetje structuur, een song if you will, maar misschien is dit precies wat je wou Goede mix, mooi gespeeld. Alles zelf gespeeld?

    Wij gaan samenwerken dus. Ja. Misschien samen deze een keer doen: http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13124952 die is zoals je kan horen niet af, slordig niet gemixt, en mijn fusion/jazz soleerkunsten zijn inmiddels wel een stukje beter hehe.

    Een andere GitaarNet samenwerking met mij en Cageman: https://soundcloud.com/carrousel-de-vie/choices

    Verder sta ik open voor en maak ik van alles:

    Leuk. Waar woon je (behalve op t internet)?
    Ja gaaf, ik ken je muziek al van hier natuurlijk, en lijkt me leuk om wat te proberen. We zitten wel behoorlijk op 1 lijn volgens mij.
    Gouda, maar bij voorkeur gewoon via internet, kost minder tijd. Zo neem ik al een jaar of 10 elk jaar 1 of 2 nummers op met een Amerikaanse bassist. Een behoorlijk intense samenwerking, maar ik heb de man nog nooit gezien of gesproken. Tja, het zijn rare tijden....

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nee internet only is prima hoor. Alleen als je toevallig in de buurt had gewoond hadden we IRL iets kunnen doen.

    Zal ik binnenkort iets opsturen? Of begin jij? Meestal loopt t na aandragen van het eerste idee verder zelf wel als beide partijen creatief zijn

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hs0504 Bekijk bericht
    Opgenomen in Reaper in voor mij een record tijd (1 maand, dat is snel voor mij). Ik weet nooit goed hoe ik mijn muziek moet omschrijven, maar ik hou het maar op Fusion. Hier staat hij. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Overigens ben ik altijd in voor samenwerking met anderen, dus als er geïnteresseerden zijn....
    1 Maand... is toch gewoon 1 CD op een jaar

    Klinkt erg goed. Wel zo'n ding waar je niet echt een lead sheet voor kunt maken... er blijft op het eind niet echt een thema hangen of een andere duidelijke hook.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top