Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 63
  1. #51

    Standaard

    Voor de Geïnteresseerde:

    De vocaliste heeft de track opnieuw ingezongen:

    https://soundcloud.com/user-28125446...where-do-we-go

    De tekst is nu iets anders. ( herschreven samen met een native uit Engeland) maar verder is de song vrijwel gelijk gebleven.

    Een solo haalde de soberheid totaal uit het nummer. Dus daar is niet voor gekozen.
    Maar ook omdat de originele opname ''iets'' had. Er zit een bepaalde feedback in, wat op een of andere manier de boel opvult. Alsof je steeds op het randje zit.

    Oh en de video (met de nieuwe tekst) is hier te vinden:


  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Watskebeurt met die drums? Klinkt als iets met fase, of reverb, of bitrate of whatever in dat intro. Daarna mist ie serious punch. Verder vind ik t laag een beetje dichtgesmeerd. Kan bewust zijn?

    Leuk moody liedje verder.

  3. #53

    Standaard

    Op die intro heb ik wel meer feedback gehad. Alsof het er niet bijhoort ofzo. Maar ik hoor dat niet.
    Verder heb ik ten opzichte van de mix verder niks gedaan ten opzichte van de vorige keer. In de video is de kwaliteit van de song zoiezo wel lager en ook soundcloud gooit er een limiter op. Maar niks drastisch

  4. #54

    Standaard

    Op soundcloud lijkt er een boost te zijn in het hoog, als je de versies vergelijkt ( ook met de video)

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.361

    Standaard

    Heerlijke muziek,een mooie meid,dat moet wel wat worden en zo niet,blijf ik in ieder geval fan.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Op die intro heb ik wel meer feedback gehad. Alsof het er niet bijhoort ofzo. Maar ik hoor dat niet.
    Verder heb ik ten opzichte van de mix verder niks gedaan ten opzichte van de vorige keer. In de video is de kwaliteit van de song zoiezo wel lager en ook soundcloud gooit er een limiter op. Maar niks drastisch
    Ik heb de vorige mix niet beoordeeld geloof ik. Dit was commentaar op deze mix an sich

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Heerlijke muziek,een mooie meid,dat moet wel wat worden en zo niet,blijf ik in ieder geval fan.
    Thx! Maar de dame in de video is onze zangeres niet. Ik denk niet dat ze mee leest maar onze zangeres is knapper

  8. #58

    Standaard

    Opmerkelijk veel beter gezongen. Deze keer foutloos van de eerste tot de laatste noot. En ook zachter, warmer en overall beter timbre.
    Die intro is een beetje gek drumcomputerachtig dingetje maar daar praten de meeste radio presentatoren/ DJ's toch over heen.

  9. #59

    Standaard

    Als Zoveel mensen het zeggen denk ik toch dat ik de intro er af haal.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Watskebeurt met die drums? Klinkt als iets met fase, of reverb, of bitrate of whatever in dat intro. Daarna mist ie serious punch. Verder vind ik t laag een beetje dichtgesmeerd. Kan bewust zijn?

    Leuk moody liedje verder.
    Dat vond ik ook van de intro. De rest is wat compact (gecompressed) en niet over het hele spectrum uitgesmeerd. Zang is inderdaad veel beter maar het nummer is eigenlijk te laag voor haar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top