Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.936

    Standaard

    Ja, twee weken geleden ofzo, nadat ie weer een plaatje van een 'lekkere geile reet' had gepost.

    Remork sluiten.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Milko zou haar te dun vinden denk ik....
    We missen hem wel met zn rake teksten ��
    Ja, de kern van de zaak wist ie wel altijd rechtstreeks te raken ja!
    En je zag ook dat z'n stijl van posten toch ook wel z'n invloed had op andere forumleden.

    Remork sluiten.

  3. #13

    Standaard

    On topic; die kerel speelt wel een stuk soepeler dan de dame.Doet me denken aan de manier waarop Jason Becker het speelde [Had ik ooit een geluidsopname van....grijs gedraaid]

    Maar goed, jongedame misschien iets houteriger ook dan Tina S.

    Maar nog steeds van een niveau waar ik zelf in mijn dromen nog niet aan mag denken.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #14

    Standaard

    JVGM sluiten.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik vind de C-I-C wel leuk. Niet zo zeer een lekker wijf (beetje te dun voor me) maar ik vind dat ze wel een leuke en doordachte act heeft.
    Ik vind de naam en de uniformen leuk gevonden. Als je je niks verbeeldt ben je ook niks, moet je maar denken. En ook mooi gemaakte video's. En verder natuurlijk een niveau waar ik nooit aan kan tippen. Charming.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    The Great Kat is toch beter

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Haar legato is matig, ik vind die jongen eerlijk gezegd veel beter. Ik snap echt niet wat men hier aan vindt. Ik zal nu mijn mond houden. Dank u.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Het is een vrouw die gitaar speelt, dat is per definitie al 100 punten voor op een kerel.

    Ik moet dat sweep picking spul toch eens gaan oefenen, dat is wel echt 1 van de dingen waar ik geen ruk van kan.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Sweep picking is soooo eighties. Daar kon je destijds nog dames mee naar huis krijgen. Tegenwoordig is dat triest, jeugd tot 25 jaar begrijpt dat niet meer.🙈
    Over haar spel, matige techniek inderdaad, gitaar tone is niet mooi, die gast op akoestische gitaar kan echt spelen. Die vrouw kan wel wat lesjes gebruiken, die ik haar overigens graag zou willen geven, of mn ega thuis hier blij mee is is een tweede....🤣

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Matige techniek?
    Ik vind haar bij tijd en wijlen wat slordig weliswaar, maar ik denk dat er meer zijn die dit niveau niet hebben dan wel, vermoedelijk.
    Het klinkt wel niet zo vloeiend als meneer vai dit wellicht zo spelen, maar dat is deels toch ook wel een soort van stijlkenmerk?
    Misschien wel door onvermogen, daar twijfel ik nog over.

    Kan zijn dat sweep picking te eighties is, maar ja, ik houd meer van gitaren met floyd over opgevoerde stacks dan alternatieve duesenberg (of whatever) gitaristen met kleine frotcombo's, dus tja .
    Ik ben nu 37, maar eigenlijk had ik 47 moeten zijn, dan had ik de eighties bewuster mee kunnen maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top