Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1

    Standaard Gitaar laten afstellen

    Beste dames en heren,

    Weten jullie een zaak of persoon waar je je gitaar kan laten afstellen terwijl je erop wacht en mee kan kijken?
    Ik woon zelf in Amsterdam.

    Zou gaan om volledige afstelling maar zonder grote ingrepen. Gitaar is nieuw.

    Vast bedankt!

    Jim

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    De winkel waar je de gitaar hebt gekocht...?
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  3. #3

    Standaard

    Dat ik daar nog niet aan gedacht had! ;-) Ik wil er graag bij zijn zodat ik het daarna zelf kan doen, dat doen zij niet. Je kunt m een week later ophalen.

  4. #4

    Standaard

    Wat is je motivatie om het zelf te gaan doen? kostenbesparing of de kennis en kunde? Met dat laatste gebruik youtube hiervoor, lees en ga dan zelf aan de slag.Want je leert het pas door te doen.
    Als kostenbesparing vergeet het, na maar een keer meekijken met een pro heb je echt niet de kennis/kunde zodat je daarna dit zelf als een pro kunt uitvoeren.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bracops Bekijk bericht
    Dat ik daar nog niet aan gedacht had! ;-) Ik wil er graag bij zijn zodat ik het daarna zelf kan doen, dat doen zij niet. Je kunt m een week later ophalen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    ^^^ wat hij zegt. Als je het wilt leren, is het vooral doen en youtube kan je daarbij prima helpen.
    Op zich is het ook weer geen rocket-science ....
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #6

    Standaard

    Gaat niet om het geld, ik wil het zelf leren en dat leer ik wel na een keer kijken hoe dat werkt. Net wat obiwanjacobi zegt het is geen rocket-science. Als je antieke meubels kan renoveren en een auto vanaf het chassis kan opbouwen moet dit ook wel lukken. Maar ik leer dus beter van het een keer zien ipv een filmpje kijken. Vandaar mijn vraag.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik kan er 2 aanraden, 1 in Den Haag en 1 in Amsterdam, maar bij beiden zou je denk ik enkele weken moeten wachten voor je aan de beurt bent.

  8. #8

    Standaard

    Het zal de eerste paar keer sowieso niet perfect gaan als je het zelf doet denk ik.

    Trouwens het lijkt me ook niet slim voor winkels om klanten te gaan leren het zelf te doen, want dan komen ze niet terug.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik kan er 2 aanraden, 1 in Den Haag en 1 in Amsterdam, maar bij beiden zou je denk ik enkele weken moeten wachten voor je aan de beurt bent.
    Kijk dat is een antwoord, fijn. Ik heb geduld. Waar of wie is dat in Amsterdam? Vast bedankt.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Je kunt contact opnemen met Ferns Guitars.

    http://www.fernsguitars.nl/en/index.php

    EDIT: uiteraard even erbij vermelden dat je er graag bij wilt zijn. Daar hij wel eens kleine afstelbeurten om the spot heeft gedaan waar ik bij was, gok ik dat t geen probleem zou hoeven zijn. Maar zeker weten doe ik t niet. Dus vraag t even

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top