Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 102 van 102
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik heb 'm gecheckt en de dingen die ik juist zo goed vond aan de 30ms double tracker zitten er sowieso al niet op. Jammer.
    Gelukkig maar dat ik fout zat dan, want Keeley heeft ze nu toch weer gewoon in voorraad.
    Ik gebruik zelf meestal de pro mode waarbij je de + voice en de - voice onafhankelijk van elkaar kan instellen. Die zie ik niet terug op de Seafoam plus.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ach ja, ik heb vele wensen van tussen de 200 en 300 euro (misschien net iets meer), maar ik kan het maar 1 keer uitgeven en dan hopelijk over een jaar of zo, met enkele mazzeltjes hier en daar, nog een keer. De 30ms Double Tracker van Keeley is absoluut één van die wensen, maar er zijn er een paar die voor gaan. Ik noem een Wampler Paisley Deluxe Drive, ik noem een klein akoestisch gitaartje, ik noem een akoestisch gitaarversterkertje, ik noem een slimme investering (goede voedingen en kabels, nooit het leukste geld om uit te geven, maar oooo zo belangrijk) en zo zijn er nog wel wat dingen die voor mij waarschijnlijk net iets belangrijker zijn dan de Keeley, hoe graag ik 'm ook zou willen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top