Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 102
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Misschien heeft hij er wel drie maanden mee opgetreden.
    Nou....bij mijn zooi kun je het echt wel zien als er drie maanden mee opgetreden is (en dan speel ik maar 1x per maand, kun je nagaan).

    Er zijn muziekzaken waar je ook gewoon spul mee naar huis op zicht kon/kunt krijgen, dat is toch niet anders?

  2. #72
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Dit is mijn plan. Ik ben er een beetje klaar mee.
    Hoi Jan, ook al ben je er klaar mee, toch wilde ik je even laten horen hoed de Boss PH-3 phase shifter klinkt op de 10 stage stand. De knoppen staan allemaal iets voor 12. Eerst speel ik wat tokkelwerk en aan het eind wat funky slagjes.

    https://soundcloud.com/brad-52492642...-3-10-stagewav

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik probeer alleen nog de Corona (altijd een beetje aversie tegen gehad) die ik voor 45,00 heb kunnen scoren.
    Als dat het hem ook niet wordt ga ik terug naar de MXR Analog Chorus en neem de tonesuck maar voor lief..
    Die Corona zou hem best eens kunnen zijn! Op de lange duur moet hij zich nog bewijzen maar tot nu toe doet hij precies wat ik wil.
    Ik vind het best irritant van mijzelf dat ik in allerlei boetiek spul heb lopen zoeken terwijl de oplossing blijkbaar gewoon tussen het "reguliere" spul zit.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Die Corona zou hem best eens kunnen zijn! Op de lange duur moet hij zich nog bewijzen maar tot nu toe doet hij precies wat ik wil.
    Ik vind het best irritant van mijzelf dat ik in allerlei boetiek spul heb lopen zoeken terwijl de oplossing blijkbaar gewoon tussen het "reguliere" spul zit.
    Ik bekeek laatst een rig rundown van Pete Thorn. Hij gebruikt ook een paar Boss-pedalen. Het hoeft zeker niet altijd boetiek te zijn. Ik heb mijn oude Bossjes en Ibanezjes nog. Ze doen de job live.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik bekeek laatst een rig rundown van Pete Thorn. Hij gebruikt ook een paar Boss-pedalen. Het hoeft zeker niet altijd boetiek te zijn. Ik heb mijn oude Bossjes en Ibanezjes nog. Ze doen de job live.
    Pete Thorn is heel handig met apparaatjes..... waarschijnlijk handiger dan wij.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Pete Thorn is heel handig met apparaatjes..... waarschijnlijk handiger dan wij.
    Het is geen rocket science. Pete Thorn gebruikt onder meer de PS-6 Harmonist met één octaaf omlaag en de Boss FB-2 Feedbacker om zijn toon vast te houden. Daarvoor hoef je niet te hebben doorgeleerd.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Die Corona zou hem best eens kunnen zijn! Op de lange duur moet hij zich nog bewijzen maar tot nu toe doet hij precies wat ik wil.
    Ik vind het best irritant van mijzelf dat ik in allerlei boetiek spul heb lopen zoeken terwijl de oplossing blijkbaar gewoon tussen het "reguliere" spul zit.
    Ik heb de Corona zelf ook gehad en ik kan er eigenlijk niets slecht over zeggen, ik heb hem enkel weg gedaan omdat ik bijna nooit chorus gebruik. Ik heb de chorus daarna vervangen door een helix phaser van dezelfde reeks die ik veel meer gebruik. Prima pedaaltjes vind ik, zeker voor de prijs.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik bekeek laatst een rig rundown van Pete Thorn. Hij gebruikt ook een paar Boss-pedalen. Het hoeft zeker niet altijd boetiek te zijn. Ik heb mijn oude Bossjes en Ibanezjes nog. Ze doen de job live.
    Dat heb ik inderdaad ook gezien, Tim Pierce gebruikt ook best wat boss pedaaltjes (EQ, vibrato en tremolo dacht ik), en als ik het goed herinner ook een nobels overdrive van nog geen 100 euro en zelfs een line 6 echo park. En volgens mij is er weinig af te keuren aan zijn sound (understatement).

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Die Corona zou hem best eens kunnen zijn! Op de lange duur moet hij zich nog bewijzen maar tot nu toe doet hij precies wat ik wil.
    Ik vind het best irritant van mijzelf dat ik in allerlei boetiek spul heb lopen zoeken terwijl de oplossing blijkbaar gewoon tussen het "reguliere" spul zit.
    Hij heeft zich toch niet kunnen bewijzen. In bandverband verzuipt hij bij mij een beetje. Verder vind ik hem toch wel vrij vlak...
    Voorlopig mijn Ibanez Chorus Mini maar weer terug gezet. Op MP een Marshall Supervibe Chorus gescoord voor weinig. Eens kijken wat die doet.
    Verder is mijn H2O v1 terug van reparatie... die is wel erg lekker hoor. Helaas past hij echt niet op mijn board..
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Dat heb ik inderdaad ook gezien, Tim Pierce gebruikt ook best wat boss pedaaltjes (EQ, vibrato en tremolo dacht ik), en als ik het goed herinner ook een nobels overdrive van nog geen 100 euro en zelfs een line 6 echo park. En volgens mij is er weinig af te keuren aan zijn sound (understatement).
    Die Nobels klinkt erg goed, ook standalone. Bij veel gain rondt hij alles mooi af. 't is dat ik voldoende OD-pedalen heb... Maar on-topic: Tim Pierce bv gebruikt voor zijn chorus onder meer een Line6 M5 unit en een VoodooLab Chorus.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 24 oktober 2018 om 12:28
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top