Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 102
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    @Jan Buurman.

    Is dit ms iets?

    Digitech Detune Deluxe

    "wide ranging detune capabilities, offer much of the same enhancement of depth, width and harmonics as a good chorus pedal, but without the overbearing LFO side effects."

    maar wellicht veel te subtiel.

    Laatst gewijzigd door MarkS; 1 november 2018 om 12:20

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Voor een dergelijk effect zou ik eerder denken aan de Keeley 30ms Automatic Double Tracker (waanzinnig gaaf pedaal, vind ik althans), of de tc electonic Mimiq Doubler, ofschoon de laatste ook precies dat is wat het zegt te zijn (een doubler) en eigenlijk alleen goed tot z'n recht komt in een stereo set-up. Ik heb 'm uitvoerig getest en ik was er behoorlijk van onder de indruk, maar het is natuurlijk geen chorus oid.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    @Jan Buurman.

    Is dit ms iets?

    Digitech Detune Deluxe

    "wide ranging detune capabilities, offer much of the same enhancement of depth, width and harmonics as a good chorus pedal, but without the overbearing LFO side effects."

    maar wellicht veel te subtiel.

    Geprobeerd. Heeft mij niet kunnen bekoren.
    De Marshall Supervibe krijgt een kans. Nooit aan gedacht. Wel meteen die glimmende rotknopjes vervangen. Echt onbruikbaar.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Marshall Supervibe blijft in ieder geval. Prima ding. Maar op mijn main board is het de Keeley Seafoam+ geworden.
    Superding!!!! Doet precies wat ik wil... en meer!!

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Mooi! Kun je eindelijk rustig slapen.. Inner peace.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Jep, ik heb het idee dat ik “klaar” ben met mijn board...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Marshall Supervibe blijft in ieder geval. Prima ding. Maar op mijn main board is het de Keeley Seafoam+ geworden.
    Superding!!!! Doet precies wat ik wil... en meer!!
    Ik vroeg me al af waarom Keeley zijn populaire 30ms double tracker niet meer op voorraad heeft. Blijkt die nu dus gewoon in de Seafoam+ te zitten! Is eigenlijk ook de meest logische plek daarvoor.

    Ik heb de 30ms en die is voor mij perfect. Aangezien er geen LFO sweep is combineert hij ook prettig met pedalen die dat wel hebben. Als ik bijvoorbeeld de 30ms op een heel subtiel standje voor mijn ADA PBF zet geeft dat een prachtige verrijking aan het flanger geluid.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Ik vroeg me al af waarom Keeley zijn populaire 30ms double tracker niet meer op voorraad heeft. Blijkt die nu dus gewoon in de Seafoam+ te zitten! Is eigenlijk ook de meest logische plek daarvoor.

    Ik heb de 30ms en die is voor mij perfect. Aangezien er geen LFO sweep is combineert hij ook prettig met pedalen die dat wel hebben. Als ik bijvoorbeeld de 30ms op een heel subtiel standje voor mijn ADA PBF zet geeft dat een prachtige verrijking aan het flanger geluid.
    Huh? Echt joh? De 30ms double tracker vind ik echt een van de beste pedalen van de laatste paar jaar. Ik had geen idee dat ie nu in de seafoam+ zit. Alle functies?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Huh? Echt joh? De 30ms double tracker vind ik echt een van de beste pedalen van de laatste paar jaar. Ik had geen idee dat ie nu in de seafoam+ zit. Alle functies?
    Nee, niet alle functies zo te zien. En hij gaat ook niet verder dan 21ms.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Nee, niet alle functies zo te zien. En hij gaat ook niet verder dan 21ms.
    Ik heb 'm gecheckt en de dingen die ik juist zo goed vond aan de 30ms double tracker zitten er sowieso al niet op. Jammer.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top