Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21

    Standaard

    Uhuh,
    En niet alleen DWDD. Werkelijk elk kanaal werd opgezocht om dat kreng te spammen. En zeker in het geval van nieuwsmedia trapte elke journalist daar in...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En nog steeds niet verkocht die Durltchburst😂

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Robbert is soms nogal een boefje. Ik heb ooit L wel eens wat klussen voor hem gedaan.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    De heer van der Ende hebben we het over, toch? Ik kan me nog een leuk over-en-weertje herinneren bij een online aankoop van een Carl Martin Plexitone, die maar niet de deur uit scheen te gaan... Ik denk niet dat de man zo'n kwaaie is op zich en ook geen last heeft van poeha. Zo kwam hij niet op mij over. Hij heeft gewoon geen handelsgeest, of is ergens in de jaren '70 blijven steken hierin. Een liefhebber is het wel en hij is er van overtuigd dat dat zijn manier van handelen moet zijn. Ik snap 'm ook wel, maar dat doe je niet naar de klant laten merken. Bepaalde opmerkingen over z'n dozenschuivende concullega's, is niet erg handig om in een mail te zetten bijv. Of opmerkingen van klanten die graag een track & trace zouden willen ontvangen, na een tweede belofte van opsturen, dat dat de klanten zijn die het voor hem een stuk minder leuk hebben gemaakt. Niet handig, al begrijp ik hem ergens. Een oplichter is het mijns inziens zeer zeker niet. Hij is gewoon echt ergens blijven hangen qua handelsgeest. En ondanks dat het mail onderhoud niet de schoonheidsprijs verdiende, vind ik dat je dit soort mensen wel moet koesteren, want liefhebber. Ook hoe hij praat over z'n '60 Les Paul, daar straalt liefde voor z'n vak van af. Als de dozenschuivers nou 's dezelfde mentaliteit hebben en vice versa, dat zou het er mijns inziens veel leuker op maken.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik ben geen kenner omtrent maxguitar, maar de keren dat ik er wat gekocht heb ben ik netjes behandeld.
    Ook qua service eigenlijk wel, zelfs in een geval waar importeur en fabrikant allebei geen zin hadden om wat te doen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Eens hoor. Ik ben ook wel 's bij Max Guitars in Nijmegen geweest. Heb er toen niks gekocht, maar kreeg wel ruimschoots de tijd en ruimte om e.e.a. aan versterkers te testen, met een vakbekwame verkoper. Ik heb ook verder absoluut geen klachten over Max Guitars. Was ook puur het mail onderhoud, waardoor ik denk dat die Robbert niet zo'n handelsgeest heeft en niet zo goed begrijpt hoe het heden ten dage in het internet tijdperk werkt. Of hij snapt het wel, maar hij vind het niet leuk.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    opdrachten geven, achteraf gaan klagen dat ie niet zoveel wil betalen voor het geleverde waar dat al heel strak van prijs was terwijl er duidelijk is gecommuniceerd wat iets koste, bas in consignatie gegeven. Opeens heeft meneer de tent aan een ander verkocht en blijkt de bas al tijden lang verkocht te zijn zonder dat aan de nieuwe eigenaar te melden. Zomaar wat dingen...

    Oplichting is het niet maar netjes? Nee.

  8. #28

    Standaard

    Weet iemand wie sinds het faillissement van Benelly Import importeur is van Eastman gitaren voor Nederland en België?

    Dank je wel.

  9. #29

    Standaard

    Ik kan daar niets over vinden dus het zou me ook niet verbazen als ze dealer direct werken...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Canticleer Bekijk bericht
    Weet iemand wie sinds het faillissement van Benelly Import importeur is van Eastman gitaren voor Nederland en België?

    Dank je wel.

  10. #30

    Standaard

    Ik heb wel minder positieve ervaringen met max op gebied van afspraken en inruilen enz. Gewoon 2x niet komen opdagen bijvoorbeeld, terwijl er een afspraak is gemaakt. Of later een extreem laag bod op een prima product. ( ik snap dat je moet verdienen hoor) Maar wees redelijk.

    Ik weet ook meer over die deal met the dutchburst en er staat er nu ook 1 op de site voor 175.000,- euro. Een 58er les paul. Ik vind het wel super vet dat deze gitaren worden aangeboden in nederland. Maar ik geloof gewoon niet dat er aan de verkoper 70% van deze waarde is betaald.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top