Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Snap ik. Maar t is prog, dan mag alles Grapje. Het intro legt de basis voor de tonaliteit als zijnde C lydisch. Het stukje erna is meer een soort van B frygisch (zelfde tonen natuurlijk), maar gaat daarna weer richting de C lydisch. Hopelijk bereidt t intro de oortjes voor. Maar t is ook wel ritmisch echt bedoeld als een losstaand intro, dat idd abrupt over gaat. Prog, dan mag dat
    Vriendelijk geluid, voor prog. Nu de rest er nog bij en het zal meer een geheel gaan klinken.
    Ja, het is prog.... maar wat meer aansluiting van de stukken kan geen kwaad, toch ?

    Trouwens..... prog.... dat noemen we tegenwoordig toch een app ??
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Dank voor t luisteren! Moet prog zo onvriendelijk klinken dan?

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dank voor t luisteren! Moet prog zo onvriendelijk klinken dan?
    Nee, meer in vegelijking met jouw andere nummers klinkt deze vriendelijker/mooier.
    Aannemende dat de andere nummers ook prog zijn. Vandario.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Ah okério dank

  5. #15

    Standaard

    Klopt het dat ik alleen fragmenten te horen krijg of is mijn computer kaduuk?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Haha je hoort een intro dat idd redelijk lomp overgaat in een ander intro. Op deze soundclick site staan idd bijna geen complete nummers. Die staan op YouTube en (de hele oude) op bandcamp.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Gitaargeluid is top wat mij betreft. Vind het altijd knap wat jij kan, en ook hoe goed je opnames klinken, maar je nummers spreken me niet altijd aan, vaak wat te veel, te druk en soms te bombast (het is lang geleden dat ik hier nog luisterde, maar zo herinner ik het me).
    Maar dit, evenals het nummer in je andere post, vind ik gewoon erg fijn en kan ik meermaals naar luisteren (wat ik dan ook gedaan heb). Ofwel is mijn smaak veranderd over de voorbije jaren.
    Laatst gewijzigd door jasses; 4 mei 2018 om 15:04 Reden: dikke dt-fout

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Wauw dank je wel wat leuk om te horen

  9. #19

    Standaard

    Ja, klinkt lekker en heeft potentie. Ik ben benieuwd naar het vervolg (met bas, want die mis ik wel).

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Gitaargeluid is top wat mij betreft. Vind het altijd knap wat jij kan, en ook hoe goed je opnames klinken, maar je nummers spreken me niet altijd aan, vaak wat te veel, te druk en soms te bombast (het is lang geleden dat ik hier nog luisterde, maar zo herinner ik het me).
    Maar dit, evenals het nummer in je andere post, vind ik gewoon erg fijn en kan ik meermaals naar luisteren (wat ik dan ook gedaan heb). Ofwel is mijn smaak veranderd over de voorbije jaren.
    Zeg en waarom post(en forummers als) jij niet hun bandje? Net even anderhalf nummer op SoundCloud getsjekt en das best gaaf zeg!! Soort emo meets grunge versie van Kings-X. Energiek!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top