Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Voodu Valve voeding ophangenen

    Beste mensen,

    Ik heb een mini rack van 2 paprallele Rocktron Voodu Valve's. Parrallel? Jazeker, dat kan met een Rickenbacker

    Maar goed, zo'n Voodu valve heeft een voedingstrafo aan een snoer. Zo van snoer-trafo-snoer. Ein die trafo's zijn nog zwaar ook.

    Hoe kan ik ze nou het best achter in mijn flightcase inbouwen, zodat ze niet los liggen, en vanalles kunnen beschadigen?

    Heb al wel gegoogled, maar geen oplossing gevonden.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Dubbelzijdige tape of klittenband en dan achter in je rack plakken?

    Of heb je wellicht een rack met ook in de achterkant rails? Dan misschien een stuk aluminium of sraalplaat om.laten zetten, gaten erin tbv bevestiging aan rack rail, en wat gaten om de voeding dmv tiewraps vast te maken aan de plaat.
    Ipv metalen plaat omzetten zou je ook een stuk multiplex oid vast kunnen zetten aan de rail.

    Of een voeding scoren die direct in een (19") stekkerblok past, dus alleen kabel aan de uitgaande zijde.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Als je achterin rails hebt kun je er een 1 HE blindplaat in schroeven en daar het spul op tyrappen of klittenbanden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Dat is misschien nog wel de mooiste oplossing als je de ruimte hebt.
    Ik herinner me van mijn eigen voodu valve dat die voeding nogal fors was. Als dat hier ook zo is moet je al naar een 2HE blindplaat. Niet handig bij een klein rack.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik heb in mijn kleine case een paar gaten geboord in de bodem aan de achterzijde om zo een sterkkerdoos te kunnen bevestigen.
    Wellicht dat eenzelfde constructie voor deze voeding ook kan? (zorg dat de schroefkoppen niet uitsteken)

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #6

    Standaard

    Hallo Mensen,

    Sorry voor de late reactie.
    Bedankt! Hier kan ik wel wat mee.
    Een blindplaat om daar de trafo's aan tierappen Lijkt me wel een goed idee.

    Bedankt!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top