Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 49
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Bert, waar ik benieuwd naar ben is wat jou favoriete chorus is.

    Groeten.
    Brad, ik ben nogal into de Kemper amp.
    Ik gebruik geen outboard gear behalve een Strymon big sky.
    Ik gebruik dus de chorussen, voor zover ik ze al gebruik want ik ben niet zo’n chorus fan, uit de Kemper.
    Ik kan daar prima mee uit de voeten..
    In het pre Kemper tijdperk heb ik een TC G system en 2290 gebruikt.

    Grtz Bert

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Welkom Bert. Fijn dat het in ieder geval geen fake profiel is.
    Leuk dat er ook een echte bekende op het forum is aangemeld.
    Ik hoop dat je met ons veel kennis deelt, zoals iemand als Han S ook doet, een echte professional met mooie verhalen en goeie tips. Nogmaals welkom!
    Ha Arjan, als er vragen zijn hoor ik het wel...
    Ik ben misschien niet altijd even snel met antwoorden maar ja, zoals ik al in de header vermeld heb, beter laat dan nooit...

  3. #33
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Welkom Bert!

    Speel je nog in de Voice band tegenwoordig? Dat vind ik ongeveer een geweldige band.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Ik ken ook wel gevallen waar het beter nooit dan laat is.
    Maar dat is hier vast niet het geval.

    Eindelijk een echte gitarist op het forum in plaats van slaapkamerhelden, wannabees, corksniffers, zure gefrustreerden, en Brad.
    En ook wel wat leuke mensen hoor.

    PS
    Ik behoor natuurlijk tot alle categorieen , behalve de laatste twee.
    Had je weer een biertje op Max toen je dit intikte? Luister even naar het nieuwste nummer van zolderheld Ernst want daar leek je de vorige keer met bier op rustiger van te worden...

    Welkom Bert en hoewel Max graag opkijkt tegen 'echte gitaristen' behoor ik met Max zijn meetlat tot de slaapkamerhelden die op mijn manier toch aardig productief is :-) Ik ben de laatste tijd meer op het TGP forum te vinden waarvan ik denk dat je daar meer op je plek bent dan hier? Ook voor Max misschien een tip?

    En Bert, Brad is op zijn manier ook nuttig hier daar hij het offtopic forumdeel bijna voor 80% vult met content :-) Alle gekheid op een stokje, er zijn soms leuke topics hier te vinden hoewel de dekkingsgraad vaak laag is. Offtopic wordt meer bezocht dan de overige topics...

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Welkom Bert!

    Speel je nog in de Voice band tegenwoordig? Dat vind ik ongeveer een geweldige band.
    Ja, speel ik in

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Had je weer een biertje op Max toen je dit intikte? Luister even naar het nieuwste nummer van zolderheld Ernst want daar leek je de vorige keer met bier op rustiger van te worden...

    Welkom Bert en hoewel Max graag opkijkt tegen 'echte gitaristen' behoor ik met Max zijn meetlat tot de slaapkamerhelden die op mijn manier toch aardig productief is :-) Ik ben de laatste tijd meer op het TGP forum te vinden waarvan ik denk dat je daar meer op je plek bent dan hier? Ook voor Max misschien een tip?

    En Bert, Brad is op zijn manier ook nuttig hier daar hij het offtopic forumdeel bijna voor 80% vult met content :-) Alle gekheid op een stokje, er zijn soms leuke topics hier te vinden hoewel de dekkingsgraad vaak laag is. Offtopic wordt meer bezocht dan de overige topics...
    Haha, thnx voor de info, ga ik ook even een kijkje nemen

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik ben de laatste tijd meer op het TGP forum te vinden waarvan ik denk dat je daar meer op je plek bent dan hier?
    Geweldig dit, meld iemand zich hier aan, komt er in een dag de tip om naar een ander forum te gaan.
    En dan nog gek vinden als het hier uitsterft.

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Geweldig dit, meld iemand zich hier aan, komt er in een dag de tip om naar een ander forum te gaan.
    En dan nog gek vinden als het hier uitsterft.
    Ik vind het niet gek daar de interesse hier op andere vlakken (helaas) vaak groter is en het forum (website) verouderd is. Maar je hebt gelijk, misschien had ik het iets meer moeten nuanceren en aangeven dat Bert misschien ook eens op het TGP moet kijken. Beiden forums hebben hun charme maar als je graag omringt wil zijn met diverse pro muzikanten, product managers/eigenaars van diverse bekende merken dan is TGP toch wel een aanrader.

    Imo zou dit forum een firmware update moeten krijgen waarbij je berichten kunt 'liken' en waar je tevens bij bezoeken van het forum een melding krijgt als iemand gereageerd, ge-liked of je genoemd hebt binnen een bericht. Hierdoor vergroot je de dekkingsgraad en blijf je hierdoor ook beter op de hoogte van 'trending' topics. Het is dat ik hier nu even terug kom om te kijken of Bert heeft gereageerd maar anders zou ik jou en Bert zijn reactie waarbij ik ben ge-quote toch net zo makkelijk gemist kunnen hebben. Maar dit is offtopic.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Beiden forums hebben hun charme maar als je graag omringt wil zijn met diverse pro muzikanten, product managers/eigenaars van diverse bekende merken dan is TGP toch wel een aanrader.
    Zeker!
    Dat valt niet te ontkennen.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Meulendijk Bekijk bericht
    Het heeft even geduurd...maar dan toch op gitaarnet. Ik ben Bert en ik speel gitaar
    Je begrijpt dat je hier helemaal onderaan begint, als "junior member"?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top