Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22

Discussie: Dotan

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.456

    Standaard

    Het gaat ook niet om of iets wel of niet mag, het gaat er om of je er mee weg kan komen.
    Is ook een kwestie van timing. Zitten net in het #metoo tijdperk, fake news en de FB comming out.
    Is dat het geluid van de social media bubble die klapt?
    Straks blijkt de oeuvre prijs voor Roxeanne Hazes ook doorgestoken kaart!
    Wat ik zeg nou? Gekkigheid natuurlijk!
    Laatst gewijzigd door Pepe; 18 april 2018 om 23:41
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Het gaat mij iig vooral om de maat.
    Iemand op z'n muil stampen is fout, maar (zonder het goed te willen praten) het kán een keer gebeuren. Iemand een kogel door z'n kop schieten gaat te allen tijde te ver.
    Je hand op de bibs van een geil uitziende dame leggen in een overvolle kroeg om 3 uur 's nacht, zonder eerst netjes te vragen of de eigenares van de betreffende bibs dit wel ziet zitten, is misschien niet helemaal kies, maar je kunt je voorstellen dat het een keer kan gebeuren. Dezelfde dame bij het voorbij gaan vol in het kruis grijpen, slip aan de kant en met grof geweld je dampende tamp in de gleuf rossen, is niet ok (tenzij ze er zelf om vraagt natuurlijk).
    Een brood stelen om als op zwart zaad zittende dakloze de honger te verdrijven is een niet bijzonder nette daad, maar voorstelbaar. Het bankpasje uit de tas van een bejaarde vrouw roven en vervolgens haar hele bankrekening leegplunderen, dat zal niemand goed vinden.
    Jezelf uit commercieel oogpunt verrijken door je op televisie leuker voor te doen dan je in werkelijkheid bent valt te billijken. Maar om je imago op te poetsen door met het geld van een ander naar Afrika te vliegen, om daar met een hongerend negerkindje, inclusief bol buikje en een paar vliegjes op de lip, gaan staan vertellen dat je vooral je geld moet overmaken naar goed doel nummer zoveel, terwijl je zelf de volgende dag op een peperdure, geheel verzorgde trip door een of ander natuurreservaat in een nabij gelegen gebied naar een uitstervend dierenras gaat staan loeren, met een overheerlijke barbecue na afloop, genietend van de ondergaande zon..., nee, dat voelt in mijn beleving als extreem fout. En dat is toch waar die Dotan heel erg op lijkt.

    En nogmaals, het gemak waarmee hij zit te liegen.... ik vind het eng. Had ik ook bij die VVD'er die zogenaamd bij Poetin op bezoek was geweest (ik kan even niet op z'n naam komen)..., doodenge types.
    Maar goed, ik vermoed dat hij zijn 'straf' wel krijgt. Je moet wel een enorme Dotan fan zijn om hier blind voor te zijn.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tuurlijk krijgt ie straf. Einde platencontract bij universal, processen wegens ongeoorloofd gebruik van afbeeldingen van die mensen, einde carrière en Dotan mag een echte baan gaan zoeken ipv een betaalde hobby te doen. Gerechtigheid.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Jezelf uit commercieel oogpunt verrijken door je op televisie leuker voor te doen dan je in werkelijkheid bent valt te billijken. Maar om je imago op te poetsen door met het geld van een ander naar Afrika te vliegen, om daar met een hongerend negerkindje, inclusief bol buikje en een paar vliegjes op de lip, gaan staan vertellen dat je vooral je geld moet overmaken naar goed doel nummer zoveel, terwijl je zelf de volgende dag op een peperdure, geheel verzorgde trip door een of ander natuurreservaat in een nabij gelegen gebied naar een uitstervend dierenras gaat staan loeren, met een overheerlijke barbecue na afloop, genietend van de ondergaande zon..., nee, dat voelt in mijn beleving als extreem fout. En dat is toch waar die Dotan heel erg op lijkt.
    Dat doet Floortje Dessing toch ook al jaren? En Erica Terpstra? Zo zullen er nog wel een paar zijn.
    Voor m'n gevoel doet heel Hilversum de godganse dag niets anders dan hypocriet huichelen.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het gaat ook niet om of iets wel of niet mag, het gaat er om of je er mee weg kan komen.
    Is ook een kwestie van timing. Zitten net in het #metoo tijdperk, fake news en de FB comming out.
    Is dat het geluid van de social media bubble die klapt?
    Straks blijkt de oeuvre prijs voor Roxeanne Hazes ook doorgestoken kaart!
    Wat ik zeg nou? Gekkigheid natuurlijk!
    Welnee die bubbel gaat nooit meer klappen..Dit is een laatste stuiptrekking van t plebs

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het gaat ook niet om of iets wel of niet mag, het gaat er om of je er mee weg kan komen.
    Is ook een kwestie van timing. Zitten net in het #metoo tijdperk, fake news en de FB comming out.
    Is dat het geluid van de social media bubble die klapt?
    Straks blijkt de oeuvre prijs voor Roxeanne Hazes ook doorgestoken kaart!
    Wat ik zeg nou? Gekkigheid natuurlijk!
    Nee hoor, geen doorgestoken kaart.
    Of het zou declarabele menu kaart moeten zijn.
    Het uitreiken van zo’n prijs moet je niet te licht over denken hoor!
    Dat vergt jarenlange ervaring, tankstation boeketjes voor thuisblijvers en ander ongemak.
    En niet te vergeten: diep inzicht in wat er aan nieuw talent-dat-er-toe-doet is opgestaan het laatste jaar.
    Doorgestoken kaart zou ik het niet willen noemen. Ze hebben Willem o’Duys niet meer als onfeilbaar kompas!

    Alle begin is moeilijk!
    Dat laatste is het vooral. Dat geldt niet voor Dotan hè. Op het gebied van liegen is het een pro.
    Denk ik.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #17

  8. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Welnee die bubbel gaat nooit meer klappen..Dit is een laatste stuiptrekking van t plebs
    Het plebs?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.456

    Standaard

    Overigens, kan iemand mij uitleggen waarom bij die hele #metoo het voornamelijk Joodse mannen zijn?
    Dotan is dan geen #metoo maar ik vind het toch allemaal frappant.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik denk dat wel meevalt, Trump en Bill Cosby, Sean Hannity, Bill O'reilly etc en daarnaast zijn er wat joodse mannen die zich vergrepen hebben maar die groep is zeker niet overheersend
    life sucks and then you die

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top