Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard Tim’s Guitarstore Zwolle dicht

    Na Guitarcenter Wierden weer een gitaarwinkel die dicht is.
    Tim was een aardige, gemoedelijke gast, maar niet echt een ondernemer.
    2 jaar geleden een van mijn gitaren heel netjes afgesteld en geserviced.
    Ben benieuwd wat hij nu gaat doen/doet?

  2. #2

    Standaard

    Aardige gozer op zich... maar heeft me mooi bedonderd!

    Mijn Music Man L3 kon hij wel in zijn winkel verkopen...
    De deal was dat hij er een bedrag voor mocht vragen wat hij wou en dat ik een gitaar zou bestellen via hem.

    Weken lang hield hij me aan het lijntje dat gitaar nog niet verkocht was en dat nieuwe gitaar wel besteld was maar dat er iets niet goed was gegaan en dat soort leugens...

    Op een kwade dag maar even ge-appt met meneer Tim en die antwoorde: "de belastingdienst wint altijd"...


    Toen maar naar de winkel gereden en daar een gitaar met vergelijkbare waarde opgehaald...
    Deze gitaar heb ik via Guitarfarm kunnen omruilen voor de gitaar die ik eigenlijk wou.
    Na maanden vragen hoe het er mee stond bleek dat gitaar al lang doorverkocht was aan Guitarfarm en Frans heeft me echt enorm gematst door me toch aan de gitaar te helpen die ik uiteindelijk wou...

    Nu blijkt dat meneer gewoon een winkel kan openen in Hardenberg en met een nieuwe Marktplaats account zelfde praktijken kan voortzetten...

    Tweedehands gitaartjes en mooie praatjes kan je er krijgen, maar zaken doen met hem: nooit weer...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.529
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #4

    Standaard

    Meld je je hier nou alleen aan om (zonder je bijvoorbeeld even voor te stellen) je gram te halen over een post die er drie maanden staat?
    Vind je het vreemd dat ik dat een beetje rare manier van doen vind?
    Ook op een redelijk gemoedelijk forum als dit is het toch tamelijk handig een zekere mate van forum etiquette aan te houden.
    Jij ook welkom dus.
    Ik gok maar dat je post count niet boven de drie zal komen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Meld je je hier nou alleen aan om (zonder je bijvoorbeeld even voor te stellen) je gram te halen over een post die er drie maanden staat?
    Vind je het vreemd dat ik dat een beetje rare manier van doen vind?
    Ook op een redelijk gemoedelijk forum als dit is het toch tamelijk handig een zekere mate van forum etiquette aan te houden.
    Jij ook welkom dus.
    Ik gok maar dat je post count niet boven de drie zal komen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Gok maar wat je wilt Gus...
    Neem aan dat je ook ziet dat ik in 2017 ben geregistreerd en eigenllijk nooit de moeite heb genomen om ergens op te reageren...
    Post van 3 maanden klopt... ik reageer NU omdat meneertje in Hardenberg een winkel weet te openen na malafide praktijken te hebben verricht in Zwolle en dan met campertje te vertrekken met geld en gitaar...

    Hopelijk stinken niet meer mensen in zijn zaakje(s)...

    Voorstellen op een (gemoedelijk) forum... tja.. mijn virtuele versie van mezelf heeft niet zoveel meerwaarde denk ik...

    En wat betreft Guitarfarm: daar breek ik wel een lans voor ondanks alle "gemoedelijke" berichten omdat mijn ervaringen goed zijn...
    Maar dat zal met Timmetje-camper ook wel weer gelden... Ik ben mooi in de boot genomen door hem en hoop dat dat anderen bespaart blijft... Al moest ik er (zonder etiquette) voor reageren op een 3 maand oude post op een (gemoedelijk) forum waar ik altijd gemoedelijk mee-lees maar eigenlijk nooit reageer...

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Forum etiquette? Ja, ja....

    @Dennisdelange: Niets mis mee om bepaalde negatieve ervaringen met verkopers hier te delen.
    Laatst gewijzigd door Brad; 16 maart 2018 om 15:19

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top