Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Ik gebruik deze G7TH Newport 12-String Compensated Capo voor mijn elektrische 12-string. Toch blijft ook dit behelpen want het is ingesteld op 1 vaste halsbreedte en dus niet ideaal voor iedere positie op de hals.

    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #12

    Standaard

    Zoals je in mijn eerdere antwoord zag, kan je de Shubb altijd nog aanpassen. Bij mij werkt die oplossing 100 procent.
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  3. #13

    Standaard

    Inmiddels heb ik de Shubb capo voor 12 string in gebruik.
    Gaat redelijk, maar inderdaad moet ik de stelschroef steeds verstellen als ik een andere positie op de hals gebruik.
    Nu zit ik meestal met de capo voor de eerste 4 frets, dus misschien krijg ik er handigheid in....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Jammer dat je de stelschroef steeds moest verstellen. Een andere benaming was passender geweest.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Jammer dat je de stelschroef steeds moest verstellen. Een andere benaming was passender geweest.
    ??? begrijp niet wat je hiermee bedoelt

  6. #16

    Standaard

    Ik gebruik de Shubb ook. Herken de kritische punten niet eigenlijk. Op m'n nylon wel een beetje, maar niet op m'n 12 string en westerns.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top