Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: The Busker

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Hier word ik vrolijk van! Het is ongelooflijk maar waar.
    Erg leuke akkoorden wisselingen ook.
    Ik ga m nog een keer of wat draaien tot de tekst begint door te dringen want dat is altijd de moeite waard bij jouw liedjes.
    Misschien ga ik wel meedrummen en maak er een punk versie van
    Wat een ontzettend leuk idee. Met een goor grommende bas erbij.
    Zal die Ernest leren met zijn beschaafde gedoe.
    Hier moet volgens de digi etiquette een smilie, maar ik weet nooit welke).
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12

    Standaard

    Zojuist luisterde ik, mij koesterend in de ochtendzon, naar je straatzangerslied en ik werd er blij van. Ik hou van verhalende teksten en de sfeer van 'going back in time on the sound of the nation...' à la Grocer Jack van Keith West. Leuk hoe je de compositie hebt opgezet. En om in de sfeer te blijven hoor ik in mijn verbeelding een wasbord en theekistbas invallen.
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Hier word ik vrolijk van! Het is ongelooflijk maar waar.
    Erg leuke akkoorden wisselingen ook.
    Ik ga m nog een keer of wat draaien tot de tekst begint door te dringen want dat is altijd de moeite waard bij jouw liedjes.
    Misschien ga ik wel meedrummen en maak er een punk versie van
    Fijn dat je er vrolijk van wordt. Was ook wel de bedoeling dat dit liedje vrolijkheid zou brengen.

    Prima idee om er een punk-versie van te maken. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken.
    Geef maar aan wanneer je de file wil hebben. (doe ik mijn haar wel in punk-stijl....)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    ........Zal die Ernest leren met zijn beschaafde gedoe....Vriendelijke groet, Gus
    Ach Gus, iemand moet het doen....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie McD Bekijk bericht
    Zojuist luisterde ik, mij koesterend in de ochtendzon, naar je straatzangerslied en ik werd er blij van. Ik hou van verhalende teksten en de sfeer van 'going back in time on the sound of the nation...' à la Grocer Jack van Keith West. Leuk hoe je de compositie hebt opgezet. En om in de sfeer te blijven hoor ik in mijn verbeelding een wasbord en theekistbas invallen.
    Dank je wel voor het luisteren.
    En voor de nostalgische verwijzing naar de jaren zestig. Radio Caroline.....
    Ik luisterde meer naar Radio London, met Kenny Everett en Tony Blackburn als uitblinkers.
    Huiswerk maken zonder deze zenders was bijna niet te doen....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Voor mij alweer een schot in de roos Ernest.
    Jij maakt echt van het soort nummers waar je happy van wordt (zoals hierboven ook reeds gezegd).
    Telkens ik naar een nieuw nummer van jouw luister, laat ik ineens de andere nummers op jouw soundcloud ook nog eens door de kamer galmen.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Voor mij alweer een schot in de roos Ernest.
    Jij maakt echt van het soort nummers waar je happy van wordt (zoals hierboven ook reeds gezegd).
    Telkens ik naar een nieuw nummer van jouw luister, laat ik ineens de andere nummers op jouw soundcloud ook nog eens door de kamer galmen.
    Dat vind ik een toffe reactie. (om maar bij het Belgisch te blijven)
    En heel bijzonder dat mijn liedjes dan door jouw kamer mogen galmen....
    Dank je wel.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top