Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard

    Mooi hoor
    En "aged gloss" zal hier wel zoiets betekenen als "ooit glans maar door de jaren heen niet meer"

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.914

    Standaard

    Mooi ding man! Goede deal

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    gefeliciteerd.. jij blij daar gaat het om . En na twee pagina's over de lak: afgezien van die dikke nek waaraan je moet wennen..(zal wel gaan lukken...) hoe speelt ie en vooral: hoe klinkt ie? Mijn enige pietlut opmerking zou zijn dat het hals-element een zogenoemde 'staple-alnico-5 ' element zou moeten zijn en geen 'gewone' P 90. Maar aanzien ik ook niet uit eigen ervaring ook maar iets kan zeggen over de klankverschillen tussen de gewone P 90 en de 'staple/alnico 5' lijkt me dat nou ook weer niet iets om sjachereinig van te worden.

    PS lees dit verhaaltje maar even.....https://www.premierguitar.com/articl...-pickup-review
    Laatst gewijzigd door MikeD; 15 april 2018 om 13:21
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Prachtige LP! En ook nog eens met originele Gibson p90s, ebben toets en mooie lifton style case.
    Ziet er mooi vintage uit met die lak en vergeelde bindings. Goede deal! Hoeveel hebben ze gemaakt van deze limited run?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.379

    Standaard

    Mooie plank! Afgaande op de foto 1 pagina terug zeg ik eerder mat dan gloss. Maar soit.

    Ik heb een Epi LP sunburst, 2dehands gekocht voor weinig, OK hij heeft wat fretwear. GFS Dream 90s op gezet dus P90 in HB formaat. Klinken lekker hoor. (Ik geef mijn leeftijd hier weg) DANNY LADEMACHER!

  6. #16

    Standaard

    Geen idee hoeveel er van gemaakt zijn
    De sound heb ik ook nog niet geweldig kunnen checken wegens verbouwingen aan de zolder. Zal binnenkort eens wat clipjes maken van beide nieuwe aanwinsten

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matty Bekijk bericht
    Geen idee hoeveel er van gemaakt zijn
    De sound heb ik ook nog niet geweldig kunnen checken wegens verbouwingen aan de zolder. Zal binnenkort eens wat clipjes maken van beide nieuwe aanwinsten

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Mooi ding man! Past ook goed bij je nickname...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #18
    Member
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    65

    Standaard

    Proficiat, mooi ding. Klasse toch zo'n black beauty! En dan die vintage look met de p-90's. Jaja, knap!

    (Ik vind het toch enigszins jammer dat de eerste antwoorden in dit topic minder positief zijn. We zouden met z'n allen blij moeten zijn voor de OP én met een NGD thread. Er zijn er al zo weinig...)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Hij is fraai. Toen ik ooit mijn 347 kocht glom het ding ook als een malle. Inmiddels is ie net zo dof als jouw Les Paul. Aged gloss dus. Veel plezier ermee!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.230
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Schitterende gitaar, gefeliciteerd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top