Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Hybrid View

  1. #1

    Standaard HNGD: Epiphone Les Paul limited edition

    Ik heb vorige week mijn Fender duosonic kunnen ruilen tegen deze pracht gitaar.

    Het is een epiphone les Paul limited edition inspired by 1955 met case en certificaat ^^

    In prachtige staat, behalve dat de switch is afgebroken, deze moet ik nog vervangen.

    Het is heel iets anders dan ik gewoon ben, met die dikke baseballneck, maar ik zal er wel aan wennen zeker?

    Ik heb een zwak voor mat zwarte gitaren met gold hardware en p90's dus perfect fit en ook mooi complementair aan mijn g&l asat special.



    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Wat een rare Ibanez. Nou gefeli dan maar.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    .. maar de specsheet zegt aged GLOSS?
    De vorige eigenaar had zo zijn eigen ideeën blijkbaar?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4

    Standaard

    De Ibanez comment snap ik niet?

    Het is ook aged gloss maar ik zou het eerder als mat dan als glossy beschrijven, maar echt lat is het ook zeker niet. Hij is niet gerefinished hoor als je dat bedoelt


    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  5. #5

    Standaard

    Ehm nee hoor, die is gewoon volledig origineel, zoek maar naar andere images op Google, zijn allemaal hetzelfde hoor :/


    Bv: https://www.lespaulforum.com/forum/showthread.php?200983-Epiphone-quot-inspired-by-1955-quot-Les-Paul&styleid=7

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Laatst gewijzigd door matty; 14 april 2018 om 18:50

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Maakt mij niks uit hoor maar mat is het tegenovergestelde van gloss natuurlijk.
    En eerlijk gezegd, tussen deze gloss en jouw mat zit ook een enorm verschil maar soit.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maakt mij niks uit hoor maar mat is het tegenovergestelde van gloss natuurlijk.
    En eerlijk gezegd, tussen deze gloss en jouw mat zit ook een enorm verschil maar soit.
    Photoshop van Epiphone?
    Lijkt alleszins niks op de foto's van de real-life versies die blijkbaar allemaal zo'n 0000-staalwol behandeling ondergaan hebben.
    Bijvoorbeeld:


    kVind ze wel lekker en past perfect bij je naam Matty!

  8. #8

    Standaard

    Ja weet ik, ik zou gewoon een beetje pissed zijn als iemand dat niet verteld zou hebben

    Maar het ding is, buiten die foto op de site van epiphone zelf vind ik geen enkele die zo glossy is als daar, dus ik denk echt niet dat de mijne behandeld is door een vorige eigenaar.

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Niet gloss, niet mat, maar een beetje matty.

    Gefeliciteerd! En als je het een mooie gitaar vindt is er niks aan het handje

  10. #10

    Standaard

    Klopt, al zou het zonde zijn bij een " limited edition". Nuja sowieso topdeal denk ik, mijn duosonic met gigbag voor deze met case.

    Deze is toch wel wat meer waard dan die duosonic (zo' 300 euro moest je hem nog vinden) en hij heeft een ebony neck en niet Pau Ferro ofzo. Ding weegt wel meer dan het dubbel van wat ik gewoon ben denk ik

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top