Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Ik kan me wel voorstellen dat dit beter klinkt als een modeling only oplossing. De buizen amp geeft de benodigde warmte en het filter zorgt voor de kleuring. Het is gewoon een hele mooie uitgebreide speaker simulator incl. effecten die waarschijnlijk ook nog eens is opgebouwd uit goede componenten. Het apparaat lijkt ook eenvoudig te bedienen.

    Ik vind deze demo beter omdat er goed wordt uitgelegd hoe het werkt en hoe de verschillende instellingen klinken:

    Shawn Tubbs is één van mijn favorieten als het gaat om gear-demo's.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #32

    Standaard

    Daar kan ik wel inkomen. We spelen als band inmiddels allemaal via PA (3x zang, bas, gitaar en toetsen) en ik heb een Fractal Audio AX8 gekocht voor het gemak als DI maar wat me opvalt is dat het voordeel van de AX8 voornamelijk zit op het eenvoudig toekennen van presets, stompbox selectie, boost etc. Een heerlijk zwitsers zakmes. Maar, tegen verwachting in minder op de geluidskwaliteit want daar blijf ik zoeken naar goede sounds en die lijken soms eenvoudig te vinden en andere keren zoek ik me wezenloos.

    Mijn Lex Bos Buddy amp en Superdrive i.c.m. met de Eventide H9 spelen daarentegen altijd direct geweldig qua sound. Uiteraard is daar niet de diversiteit van een AX8 te behalen maar soms vraag ik me af of een dergelijke OX Top Box niet net die toegevoegde waarde geeft t.o.v. modeling.

    Dus...ik geloof wel in de formule ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top