Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Hybrid View

  1. #1

    Standaard Universal Audio OX Amp Top Box

    Klinkt helemaal niet verkeerd! Om je vingers bij af te likken. Verdient zijn eigen draadje dacht ik zo

    Daar kan een High Resolution Quantum Super XL Impulse Responsje niet tegenop.

    Zijn er al mensen die dit ding thuis hebben staan?


    Laatst gewijzigd door herrieman; 13 april 2018 om 17:44
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Klinkt helemaal niet verkeerd! Om je vingers bij af te likken. Verdient zijn eigen draadje dacht ik zo

    Daar kan een High Resolution Quantum Super XL Impulse Responsje niet tegenop.

    Zijn er al mensen die dit ding thuis hebben staan?


    Allerlei pro's hebben hem al. Ik denk dat het prijskaartje voor het klootjesvolk nog een showstopper is, maar dat ding schijnt geweldig te zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard

    Inmiddels bijna twee maanden de OX in gebruik, ik ben er helemaal happy mee. Ik heb een korte test track voor mijzelf opgenomen (tevens gedeeld op het sound deel van dit forum) en ben inmiddels bezig een nieuw nummer met de OX op te nemen. De OX is volgens de UAD rep neergezet als een platform wat inhoud dat er nog diverse updates gaan komen!

    Hierbij mijn eerste test track met de OX:

    The Wizard OX demo

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Inmiddels bijna twee maanden de OX in gebruik, ik ben er helemaal happy mee. Ik heb een korte test track voor mijzelf opgenomen (tevens gedeeld op het sound deel van dit forum) en ben inmiddels bezig een nieuw nummer met de OX op te nemen. De OX is volgens de UAD rep neergezet als een platform wat inhoud dat er nog diverse updates gaan komen!

    Hierbij mijn eerste test track met de OX:

    The Wizard OX demo
    Dat klinkt erg lekker.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Huhhh???
    Waar is de ervaring van, ik geloof, The Lo Lands over de OX van gisteren gebleven? Moest het nog lezen.
    Herkansing?
    Laatst gewijzigd door herrieman; 14 april 2018 om 09:15
    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  6. #6

    Standaard

    Nog steeds indrukwekkend! Da ken uh IR-tje helaas nie

    Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist
    EVH5150III 6L6 & STEALTH 50W <> BOSS MS-3 <> 4 IRT212 V30
    Studio: Kemper Profiler Rack <> Ampero Control

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik ging zoeken, en zag €1300. Laat maar.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik ging zoeken, en zag €1300. Laat maar.
    Two Notes Studio: 1600 euro (enigszins vergelijkbaar met de OX)

    Alternatief
    Royer 121 mic: 1400 euro
    Shure sm57: 100 euro
    Neve dual 1073 mic preamp: 3500 euro

    Je hebt gelijk, hou het maar bij een sm57 met een mediocre mic preamp van 150 euro. Klinkt toch net zo goed als de OX of Studio toch? LOL ;-) Als je producten niet op waarde kan inschatten dan heb je het niet helemaal begrepen imho.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Ik heb de OX nu twee dagen en ik ben de prijs alweer vergeten.
    De attenuator klinkt super maar de echte toegevoegde waarde zit in de software natuurlijk.

    Je hebt een complete studio thuis met cabs, microfoons voor de cab en de kamer, EQ's, compressor, delay/modulation en reverb.
    Met koptelefoon in stereo, gecombineerd met een leuke backingtrack is dit vele malen leuker dan wat ik hiervoor had. (Weber Mass i.c.m. Mooer Radar.)

    Dit is precies wat ik zocht om overdag de versterker te temmen en 's avonds zonder iemand lastig te vallen te kunnen spelen.
    Soms moet je gewoon 1 keer de portemonnee trekken om iets goeds te hebben i.p.v. steeds maar dingen te kopen die het net niet zijn.

    Ik kan de OX van harte aanbevelen als je een attenuator/loadbox/CAB SIM/interface ding zoekt

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Ik heb de OX nu twee dagen en ik ben de prijs alweer vergeten.
    De attenuator klinkt super maar de echte toegevoegde waarde zit in de software natuurlijk.

    Je hebt een complete studio thuis met cabs, microfoons voor de cab en de kamer, EQ's, compressor, delay/modulation en reverb.
    Met koptelefoon in stereo, gecombineerd met een leuke backingtrack is dit vele malen leuker dan wat ik hiervoor had. (Weber Mass i.c.m. Mooer Radar.)

    Dit is precies wat ik zocht om overdag de versterker te temmen en 's avonds zonder iemand lastig te vallen te kunnen spelen.
    Soms moet je gewoon 1 keer de portemonnee trekken om iets goeds te hebben i.p.v. steeds maar dingen te kopen die het net niet zijn.

    Ik kan de OX van harte aanbevelen als je een attenuator/loadbox/CAB SIM/interface ding zoekt
    Tof man! Ik heb de OX inmiddels ruim twee maanden en heb dezelfde ervaring als jou. Daarnaast was wat mij snel opviel de geweldige 'feel' en 'amp response'. De OX reactive load is volgens mij ook een groot deel van de beleving in combinatie met de UAD interne software. Ik heb mijn UA 2-610 buizen preamp kunnen ruilen voor de OX dus die 1300 euro heb ik niet echt 'gevoeld' :-) Voor mij de beste koop in jaren en een investering waar we lang plezier van gaan hebben!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top