Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 51
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Ok, het is een 5-snaar, maar....
    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

    Ik heb zelf sinds 2002 de 5-string Heir van MTD, is zeg maar hetzelfde, maar dan met extra J element.
    Het is geen "gitaristen-bas" maar echt een "bassisten bas".
    En een koopje voor €250,-.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Bro, dat is EN een vijf snaar EN een echte "bassisten bas" . Dat zoek ik niet :P.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Thanks voor de suggesties allemaal.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarmike Bekijk bericht
    Bro, dat is EN een vijf snaar EN een echte "bassisten bas" . Dat zoek ik niet :P.
    Weet ik
    5-snaar kan ik me nog indenken dat je daar niet op zit te wachten.
    Maar als je geen "echte" bas wilt (komt vaker voor), dat heb ik nooit zo goed begrepen.
    Vergelijkbaar met een piezo in je elektrische gitaar frotten en denken dat je dan een akoestische gitaar hebt en zo. Of een octaver gebruiken en denken dat je bas speelt.
    Allemaal surrogaat.

    Nee, geintje natuurlijk, maar de reden dat ik deze tóch even noemde is dat als je deze 5-snaar binnen budget vindt, dit met een 4-snaar ook zou moeten lukken.

    Voor ik de MTD bas had, had ik een bass collection. Niet verkeerd, en een zeer geduchte concurrent voor de ibanez soundgear bassen.
    Deze mtd echter, stak er met kop en schouders bovenuit.

    Zodoende, aldus.

  5. #25

    Standaard

    Check de Gretsch ook eens. Die zijn nieuw 250 euro ofzo en die kerel van royal blood weet er aardig weg mee

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Het is een yamaha geworden, heb ik al een tijdje. 110 euro op marktplaats ofzo. Doet het echt prima voor wat ik ermee wil, maakt een bas geluid in cubase. Dus ik ben blij :P

  7. #27
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Leuk dat je iets gevonden hebt waar je tevreden mee bent, en ook nog voor een goede prijs. Wat bedoel je met "maakt een basgeluid in Cubase''? Zit er ook een usb uitgang op zodat je hem rechtstreeks op de pc kunt aansluiten?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Nee joh, ik gebruik het ding icm pod farm of amplitube als ik eens zin heb om wat op te nemen. Dan is het wel leuk om ook een bas bij de hand te hebben, om dat frequentiegebied op te vullen. Maar het mag geen naam hebben als je het vergelijkt met een echte bassist he

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    859

    Standaard

    Ik ben ook aan het kijken of een basgitaar iets voor me is, en wil daarom niet te veel uitgeven. max 250.00 Op Mp staan er wel verschillende en ik heb geen idee wat je ervan mag verwachten.
    En de meesten aanbieders zitten hier ver uit de buurt en ze willen ook niet allemaal opsturen. kan ik me wat bij voorstellen.

    Maar is zo'n Jack en Danny echt wel wat want voor die prijs kun je nog geen onderdelen kopen om er zelf 1 te maken lijkt me.

    met vr gr
    Han

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik ben ook aan het kijken of een basgitaar iets voor me is, en wil daarom niet te veel uitgeven. max 250.00 Op Mp staan er wel verschillende en ik heb geen idee wat je ervan mag verwachten.
    En de meesten aanbieders zitten hier ver uit de buurt en ze willen ook niet allemaal opsturen. kan ik me wat bij voorstellen.

    Maar is zo'n Jack en Danny echt wel wat want voor die prijs kun je nog geen onderdelen kopen om er zelf 1 te maken lijkt me.

    met vr gr
    Han
    Ik ken een paar lui die en J&D bas gekocht hebben en daar zeer tevreden over zijn. Eentje heeft er later wel Fender pups op gezet. Heb er zelf ook eentje gekocht voor een kennis en die was bijna prima, moest alleen de halspen iets lossen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top