Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 41

Discussie: Digitale mixer?

  1. #11

    Standaard

    Bedankt voor de toelichting. De Behringer X-serie zal zeker niet slecht zijn maar dan vraag ik me af of het niet verstandiger is om in een Midas te investeren.

    M.b.t. de Presonus, ik bedoelde deze: https://www.presonus.com/products/StudioLive-16R

    Dat leek mezelf namelijk een goed compromis..
    Laatst gewijzigd door tnijland; 9 april 2018 om 00:43

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ziet er uit als dat al de bediening via software gaat. Daar moet je van houden. Ik heb daar geen probleem mee maar veel mensen wel. Demo hiervan:



  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ziet er uit als dat al de bediening via software gaat. Daar moet je van houden. Ik heb daar geen probleem mee maar veel mensen wel.
    Duidelijke demo en ik heb daar ook wel wat meer vertrouwen in dan bij de Zoom. Zou je hem ook prefereren boven de Behringer X18 of de Midas MR18?

  4. #14

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met deze Presonus mixer, wel met ander Presonus hardware. Dat was allemaal prima.
    Ook de software is dik in orde, ik gebruik al jaren studio one pro.

    De software mixer is echter leuk (via ipad) maar kan niet op tegen "echte faders". Gebruik deze dan ook bijna nooit. Alleen als ik drums o.i.d. doe, dan is een mobile oplossing handig. De 16R gebruikt volgens mij dezelfde controller software. Wel is de softwarematige EQ/compressor erg goed (fat channel).

  5. #15

    Standaard

    faderdoosjes kosten weinig.
    AKAI MIDImix DAW-controller of behringer bcf en je hebt wat faders
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Wij werken met de Behringer X32, en dat werkt wel heel mooi. Enige nadeel: er is nog geen update van Behringer voor iOs 11, dus iPhones werken nog even niet...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #17
    Member
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Locatie
    op het randje
    Berichten
    57

    Standaard

    Ik heb zelf zowel de behringer XR12 als de midas MR12 en kan wel zeggen dat de voorversterkers in de midas een klasse beter zijn.
    Ook ervaring met de M32 en de XR18 en die hebben het bijkomend voordeel dat er een monitormix x 16 gemaakt kan worden met pm kastjes die je doorverbind via ethernet kabels waarbij de mix door iedereen zelf ingeregeld kan worden met een pad of telefoon.
    Ook de effecten zijn prima en goed bruikbaar, hiervoor alleen is het al een goede aankoop imho.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Wij werken met de Behringer X32, en dat werkt wel heel mooi. Enige nadeel: er is nog geen update van Behringer voor iOs 11, dus iPhones werken nog even niet...
    bij ons op de XR18 werkt tot nu toe elk operatingsystem.
    apple, andriod, windows en zelfs, zoals gemeld, werken wij met een raspberry Pi die op linux draait.

    Behringer voor iOs 11?
    https://itunes.apple.com/us/app/m32-q/id929557155?mt=8
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Oh, dat is mooi! Thanks!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #20

    Standaard

    Dan lijkt het voor mij toch een beetje tussen de Presonus 16R en de Midas MR18 te gaan. De RCF M18 kan ik niet goed beoordelen. Hij komt wel goed uit de reviews maar het is onduidelijk in wat voor klasse het apparaat valt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top