Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: HNGsD 2x Solar

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard HNGsD 2x Solar

    Eindelijk zijn ze er! De 2 Solar guitars die ik besteld heb. De E2.6 in Carbon Black en de S1.6FR in White Matte. Ik heb er nog bijna niet op kunnen spelen dus een uitgebreide review laat nog even op zich wachten, maar voor zover ik nu heb kunnen beoordelen zijn het prima gitaren. Je kan aan bijvoorbeeld de afwerking van de lak merken dat de gitaren zich niet in de prijsklasse van mijn Mayones bevinden, maar aan de noodzakelijke dingen om er een goed bespeelbare gitaar van te maken is wel aandacht besteedt. De frets zitten er goed in en de gitaren zijn al prima afgesteld (de actie van de explorer mag nog ietsje lager van mij) en de witte was zelfs bijna perfect gestemd! Dat vind ik erg netjes voor een gitaar met floyd die vanuit Indonesië moest komen. De satin finish van de neck vind ik ook erg fijn trouwens.

    Maar nu speciaal voor D3nnis zijn refreshknop eerst maar wat plaatjes. Geschoten in de nog af te bouwen keuken omdat daar nog het meeste licht was





    Edit: Oh ja, leuk dat ze aardig afgesteld zijn maar de snaren waren wel al behoorlijk geoxideerd. Dus van de week toch nog even nieuwe snaren er op.
    Laatst gewijzigd door Jasper.; 3 april 2018 om 19:41

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top