Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ja...ik zag het! Jezus....wat een prijs
    Voor een "eventueel" serieus stuk studio/podium gereedschap vind ik dat wel meevallen
    Toch?

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Voor een "eventueel" serieus stuk studio/podium gereedschap vind ik dat wel meevallen
    Toch?
    Voor dat geld zou je ook een leuke gitaar of versterker kunnen aanschaffen maar uiteindelijk moet iedereen voor zichzelf bepalen of de OX voor die prijs het waard is! Voor mij in ieder geval wel!

    Ter vergelijking, de UA 2-610 koste mij nieuw destijds 1900 euro en is 'maar' een twee-kanaals buizen preamp, de UA OX kost 1300 euro en heeft toch veel meer voor de gitarist te bieden voor zowel thuis, studio of live spelen. Het valt wel mee inderdaad, de Two Notes Studio wat een vergelijkend product is kost 1600 euro. Keuzes, keuzes :-)

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Voor een "eventueel" serieus stuk studio/podium gereedschap vind ik dat wel meevallen
    Toch?
    Tja...als je veel opnames maakt voor jezelf of anderen dan is het waarschijnlijk z'n geld wel waard. Maar voor sporadisch wat op te nemen is het toch een berg geld. Voor op het podium zijn goede, veel goedkopere alternatieven.

  4. #24

    Standaard

    Het klinkt mooi en tof gespeeld , dus in die zin prima toch? Maar ik hoor niets wat je niet kan bereiken zonder een speciaal apparaat.
    Misschien ben ik gewoon doof

    Grappig detail is dat ik na jouw nummer een track van Ernest(Changes) op mijn soundcloud krijg, en ik ben eigenlijk meer geboeid door zijn performance dan de jouwe.., maar jij bent ook op zoek naar een 'sound' en Ernest heeft een liedje gemaakt, dat is niet te vergelijken, maar wel iets om over na te denken misschien.

    Of niet. Want het is al laat en ik heb een heerlijk biertje op, maar wel lekker geluisterd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top