Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18

Discussie: Neal Schon

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 december 2001
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    122

    Standaard

    Ja, Neal Schon dus :smile:. Sinds ik tot de ontdekking kwam van het bestaan van Journey ben ik dus een waanzinnige fan van deze man. Technisch gezien doet hij waanzinnige dingen, zonder dat hij in patserij vervalt (zoals Vai en met name Malmsteen wel eens willen doen). Altijd in dienst van het nummer (want de band Journey schreef naturlijk ook heel goede nummers) en die waanzinnige zanger van Journey (Steve Perry). Zijn hier nog meer fans van Neal Schon? Mijn persoonlijke favoriet dus.

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2002
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    1

    Standaard

    Hi,

    Ik ben zelf al sinds 1981 gek van Journey en voornamelijk Neal Schon. Er zijn niet heel veel mensen in Nederland die weten hoe goed Journey en vooral Schon eigenlijk wel zijn.

    Ik ben zelf 2 x naar de states geweest om Journey live te mogen bewonderen en om Neal te ontmoeten. Superaardige en bescheiden man.


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    de echte fans :smile:

  4. #4

    Standaard

    Journey is lekker bandje
    nooit begrepen waarom deze band in nederland
    niet is doorgebroken ondanks goeie hit-
    potentiele nummers. Hoe zijn trouwens
    de Cds van voor het Steve Perry tijdperk ?
    mijn favoriete nr: Mother father

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard

    Yay! Hier ook een fan van Neal Schon en Journey. Hmm een oud topic nieuw leven inblazen mag... toch...?

    Anyway, Journey heeft me naar de rock scene gebracht (klinkt raar maar waar) en is mijn alltime favo band. Bad English heeft me ook wel goed vermaakt hoewel sommige nummers de plank echt misslaan IMO. Zijn er nog meer mensen hiero die Neal Schon en/of Journey, Bad English goed vinden? (vast wel )
    Neal Schon & Lincoln Brewster

    2 of a kind

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    goeie gitarist inderdaad met een erg mooie PRS signature gitaar!
    pokkel'n

  7. #7

    Standaard

    Journey was vorige week in amsterdam in paradiso, damn!

    Ik hoorde ooit dat schon al op zijn 14e of zo bij/met santana speelde. Ik heb nooit de moeite genomen om zelf uit te zoeken hoe dat zit, is er iemand die weet hoe dat zit?

    LA DO DA!!!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Tsja, een van mijn idolen! Heerlijke gitarist!

    Hij had op zijn 15 e of 16e dacht ik de keus om bij Santana te spelen of bij Eric Clapton te gaan spelen... Aangezien hij veel blues speelde koos hij voor Santana, albums volgens mij Abraxas / Santana III....

    Harm

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harm
    Hij had op zijn 15 e of 16e dacht ik de keus om bij Santana te spelen of bij Eric Clapton te gaan spelen...
    Tja, wat doe zou jij doen....

    Btw, ik heb ook nog eens een soloplaat van hem gekocht: HELEMAAL K#T.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Tja, wat doe zou jij doen....
    Precies! In die periode: zeker Santana!! Supergoede leerschool!

    Ik heb Neal Schon leren kenne met Bad English, daarna solo en toen pas meer het Journey werk... Nog steeds gek op nummers als Seperate Ways en Who's Crying now.. geweldig om te spelen!

    Piraña Blues van Neal Schon is ook grappig om te luisteren wat hij met stevige bluesjes doet...

    Harm

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top