Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Als ex-fan van de Fulldrive series een 3-tal opmerkingen:

    ... Dat de Fulldrive 3 versie zo veel 2e hands wordt aangeboden, snap ik wel. Ze klinken ruk. ..
    Goede toevoeging. Ik ging gemakshalve ervan uit dat versie 3 wel vergelijkbaar zou zijn met de vorige versies. Blijkbaar niet dus.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Geen ervaring, maar ik lees vooral dat men de FD3 als donkerder klinkend ervaart dan de FD2, maar dat de toneknop een grotere range heeft om dat weer redelijk te compenseren.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik heb meer dan 10 jaar de FD2 nonMosfet op mn board gehad. Zeer veelzijdig instelbaar! Ik keek rijkhalzend uit naar de FD3. Ik was één van de eerste in NL die hem had. Wat een tegenvaller was de FD3 zeg.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik heb meer dan 10 jaar de FD2 nonMosfet op mn board gehad. Zeer veelzijdig instelbaar! Ik keek rijkhalzend uit naar de FD3. Ik was één van de eerste in NL die hem had. Wat een tegenvaller was de FD3 zeg.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat is toch onbegrijpelijk. Je hebt een goed pedaal en versie 3 maak je slechter, waarmee je de reputatie van je merk ondermijnt.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik was één van de eerste in NL die hem had. Wat een tegenvaller was de FD3 zeg.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    De latere versies (serienummer 2548 en hoger) hebben een buffer ingebouwd. Van wat ik lees zou die iets helderder klinken. Ik heb de 3, met buffer, maar kan verder niet echt vergelijken. Wellicht had jij de eerste versie zonder buffer?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Dat is toch onbegrijpelijk. Je hebt een goed pedaal en versie 3 maak je slechter, waarmee je de reputatie van je merk ondermijnt.
    Het principe van de boost in de FD3 is heel anders dan bij de eerdere FD versies, dat maakt de FD3 eigenlijk een beetje een apart pedaal t.o.v. de voorgangers. De FD3 is eigenlijk een soort tubescreamer en een los cleanboost pedaal in één behuizing. De cleanboost kan voor of na de TS geplaatst worden, maar ook los gebruikt worden.

    De eerdere fulldrive versies waren eigenlijk tubescreamers met een soort geknepen gain, welke je weer volledig terug kon krijgen door de boost in te schakelen. Zodat je uiteindelijk weer op gainwaardes zat gelijk of iets hoger aan normale tubescreamers.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top