Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 64
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Alles kan, maar ik vind het toch een beetje een houtje-touwtje oplossing, zo'n budget Fender erbij hangen. De speakers daarin zijn ook niet je dat. Als je meer power wilt, zou ik het zoeken in een amp met meer vermogen. Wil je in in de Deluxe-sfeer blijven, dan denk ik meteen aan een Fender Super Reverb.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.582

    Standaard

    Ja, of als het iets minder zwaar en groot moet, een Vibrolux Reverb. Handzaam, maar voldoende power.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    In die Frontman zie ik ook niets of je moet 'm als 2 x 12 kast gebruiken en dan heb ik nog grote vraagtekens bij de speakers in dat ding. Ik zou 'm eens op een dichte 2 x 12 of 4 x 12 kast aansluiten en kijken of het wat meer geeft. Voor de 2 x 12 kan ik je de Bogner Closed Back Big Size aanraden maar die kost wel een beetje zie ik nu. Moet gebruikt wel voor zo'n 500 te scoren zijn, is mij ook gelukt.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    In die Frontman zie ik ook niets of je moet 'm als 2 x 12 kast gebruiken en dan heb ik nog grote vraagtekens bij de speakers in dat ding. Ik zou 'm eens op een dichte 2 x 12 of 4 x 12 kast aansluiten en kijken of het wat meer geeft. Voor de 2 x 12 kan ik je de Bogner Closed Back Big Size aanraden maar die kost wel een beetje zie ik nu. Moet gebruikt wel voor zo'n 500 te scoren zijn, is mij ook gelukt.
    Prachtige cab qua geluid hoor, maar ik heb eens zo'n ding getild. Daar word je rug niet blij van. En vrij onhandelbaar qua formaat. Je tilt hem niet een twee drie over een laaddrempel. Het idee is niet verkeerd: een grotere kast en speakers met meer rendement.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb zo'n ding en ik snap het probleem niet. Prettiger te tillen dan m'n 4 x12's.

  6. #36

    Standaard

    Ok merci voor de vele reacties. Dus met een cabinet kan ik meer power krijgen??

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JEANPIERRE Bekijk bericht
    Ok merci voor de vele reacties. Dus met een cabinet kan ik meer power krijgen??
    Yep.


    Vooral met een gesloten cab. (let op de impedantie)

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb zo'n ding en ik snap het probleem niet. Prettiger te tillen dan m'n 4 x12's.
    Haha Erik, vanzelf in zo'n vergelijking. Ik vergelijk hem met andere 2x12 cabs. Dan is mijn compactere Hook 2x12 cab net even wat makkelijker te transporteren. Eigenlijk vind ik die ook nog aan de zware kant.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JEANPIERRE Bekijk bericht
    Ok merci voor de vele reacties. Dus met een cabinet kan ik meer power krijgen??
    Het zal grootser klinken en met speakers met een beter rendement ook wat luider, maar 22 watt blijf natuurlijk wel 22 watt. Het moeten ook speakers zijn die passen bij het karakter van je amp. Wat Erik zegt: let op de impedantie.

    Je kunt ook de speaker vervangen, bijvoorbeeld door een Eminence Wizard die veel luider is dan de stock speaker.

    Op TGP was er een draadje over:

    https://www.thegearpage.net/board/in...reverb.824826/
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #40

    Standaard

    Zo een Vibro King zegt me ook wel iets....behalve de prijs

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top