Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 64
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ach, als je dat nou lekker vindt.....
    Voor mij sowieso het enige criterium. Je moet er zelf gelukkig van worden. Moet je jezelf wel kunnen horen. Ja, of niet natuurlijk. Er zijn dagen bij dat ik mezelf liever niet hoor.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    .......Paradiso en Melkweg is altijd een breeze, relaxed maar er bovenop. Hou ik van. Hoef je nauwelijks wat te zeggen. Laat staan te goochelen met mics.....
    Het is al lang geleden dat ik concerten (daar) bezocht, maar misschien verklaart dit wat voor mij. Vooral in Paradiso heb ik als toeschouwer nog nooit een fatsoenlijk geluid gehoord. Altijd 1 grote bas dreun. Waarschijnlijk is het tegenwoordig beter.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratokai Bekijk bericht
    Het is al lang geleden dat ik concerten (daar) bezocht, maar misschien verklaart dit wat voor mij. Vooral in Paradiso heb ik als toeschouwer nog nooit een fatsoenlijk geluid gehoord. Altijd 1 grote bas dreun. Waarschijnlijk is het tegenwoordig beter.
    Ik heb dezelfde ervaring. Een perfect klinkende band als die van Robben Ford werd nog ruim tekort gedaan. Meen me te herinneren dat ze toen een Midas FOH tafel hadden met een Meyer Sound PA.... toch niet echt rommel dacht ik.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Die hebben ze daar nog steeds, meen ik mij van mijn eigen optreden tijdens de clash of the coverbands te herinneren. Inderdaad een Midas tafel. Het probleem van Paradiso is het plafond onder het balkon, daar ketst al het geluid van de PA tegenaan en komt terug. Niet te doen voor een geluidsman en de nachtmerrie van elke geluidsman, te lage plafonds en randen.
    Al moet ik wel zeggen dat tijdens de clash er echt peppie en cocky figuren aan de knoppen zaten. Kon je niet mee communiceren en te arrogant om mee te overleggen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja.... als de ruimte en de installatie vast staat en 'altijd' hetzelfde is moet daar toch echt wel wat beters uit te halen zijn. Ik was ook erg verrast dat een live uitgezonden optreden van Tania Maria zo ongelooflijk vet klonk. Het was wel enorm gecompressed.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Veel hangt ook af van het volume waarmee het geluid de zaal in gaat. Ik kan me best voorstellen dat een klein intiem akoestisch of piano optreden van bijvoorbeeld Tori Amos prima klinkt daar.

  7. #27

    Standaard

    Wat denken jullie ervan moest ik mijn Deluxe Rev Amp verbinden met een
    https ://www.gear4music.be/nl/Gitaar-and-Basgitaar/Fender-Frontman-212R-versterker-met-Reverb-Ex-Demo/OG1
    We spelen stevige rock en ik mis toch wat power ....

  8. #28

    Standaard

    De link wordt niet onmiddellijk gemaakt maar het gaat om een Fender Frontman(100watt)

  9. #29

    Standaard

    Ken de versterker niet persoonlijk, maar hoor en lees er niks dan slechts over...
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard

    Ik zou het niet doen. Ik zou dan nog eerder een 2x12 cabje bij zoeken met een beetje efficiënte speakers. V30's of G12H bijvoorbeeld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top