Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: Rara

  1. #31

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Die headstock is idd erg Gibson-esque. Nou heeft dat bedrijf momenteel de nodige problemen met zichzelf, maar zodra zo'n copy booming business wordt, denk ik dat die headstock een juridisch dingetje wordt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #33

    Standaard

    Op de Allparts website kan ik niets over bodies of halzen voor Les Paul-achtige gitaren vinden, dus ik denk dat ze hiervoor een andere bron gebruiken.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Als jij wat ik hier al schreef in twijfel trekt heeft het geen zin natuurlijk.
    En verder: commandeer je hond en blaf zelf
    Nu is de hamvraag of het terecht is dat ik je antwoord in twijfel trek. Inmiddels doen overigens meer mensen dat. Antwoord op die vraag is: Ja.

    Ik heb Vox Humana gemaild en gevraagd of de leverancier van set neck gitaren ook AllParts is.
    Dit is niet het geval.

    Dus voor eenieder die geïnteresseerd is het antwoord van Vox H.
    Komen niet van Allparts maar van een andere leverancier

    Het is mooi weer en ik ga nu de hond uitlaten.

  5. #35

    Standaard

    Zo zie je maar dat je beter bij de winkel kan informeren dan bij mij. Korsakov en Alzheimer beginnen mij of de man die het mij vertelde op te spelen waarschijnlijk. Mij interesseert het verder geen biet. Maar nu zijn we dan van het gezeur daarover af hoop ik. Of eigenlijk maakt me dat ook niet eens uit.
    Heerlijk weertje!

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Zo zie je maar dat je beter bij de winkel kan informeren dan bij mij. Korsakov en Alzheimer beginnen mij of de man die het mij vertelde op te spelen waarschijnlijk. Mij interesseert het verder geen biet. Maar nu zijn we dan van het gezeur daarover af hoop ik. Of eigenlijk maakt me dat ook niet eens uit.
    Heerlijk weertje!
    Dat is het zeker. Maar eh, het is toch logisch dat je vragen krijgt als je je nieuwe winst post? Dat is juist het prettige aan zo'n forum, dat je informatie deelt.

    Goed insmeren hee, die voorjaarszon....
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top