Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 58
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard Supro? Of toch Engl?

    Hej!

    Ik speel al jaren over een Koch Jupiter. Nu het financieel wat beter gaat kijk ik al een tijd voorzichtig naar een volle buizenversterker. Nou speel ik altijd alleen over het clean kanaal met mijn pedalen er voor, dus ik zoek iets met zo weinig mogelijke kanalen maar wel een mooie clean "met randje". Ik heb een aantal goede recenties gelezen over Supro versterkers. Iemand enige ervaring mee? Ook zit ik te kijken naar een Engl. Hij wordt voornamelijk gebruikt voor repetities en zo af en toe een optreden. Wie helpt mij verder?
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Engl doet bij mij geen belletje rinkelen als uitmuntend clean en pedalenplatform. Ik zou eerder richting Fender gaan, Supro is ook niet te versmaden, maar een erg unieke sound, moet net je ding zijn. Goed clean met een randje vind je ook terug in Vox.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.980

    Standaard

    Question! Wat is er mis met een Koch Jupiter? Ben geen adept van dat merk, maar just curious!

    Remork sluiten.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik vind Supro clean wel heel gaaf....maar het lijkt in niks op wat ik van Engl ken; wat dat betreft begrijp ik de keuze tussen deze twee niet helemaal.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard