Het was initieel niet mijn bedoeling dit hier te plaatsen maar het spookt de ganse dag al door mijn hoofd. Misschien daarom dat ik het hier eens op plaats. Wie weet krijg ik nieuwe ideeen door jullie.

Mijn vrouw kocht op 2ehands.be een volumepedaal aan van boss voor 80€ en die persoon, die trouwens blijkbaar ook hier op het forum zit, heeft het pedaal naar eigen zeggen met bpost naar een postpunt dat ze doorgaf, opgestuurd na ontvangst van het geld op zijn bankrekening.
Hij had echter geen barcode als bewijsje voor haar om het pakje aan het loket op te halen. Dat had hij weggegooid, zei hij.
Het pakje, kun je al raden, is nooit aangekomen terwijl hij beweert dat hij het verzond. Foutje van de post zelf zei hij en 'jammer voor jou'.
We kunnen het ook nergens bij de post traceren op zijn naam als verzender of mijn vrouw haar naam als ontvanger. Reden te meer om aan te nemen dat hij het nooit verzond.

Mijn vrouw heeft veel geduld getoond naar die man maar uiteindelijk dan toch het geld teruggevraagd omdat dit onze fout niet is maar de zijne. Mocht hij het pakje verstuurd hebben dan keert het sowieso terug naar ontvanger als de post gemist heeft.

Maar daar staan wij nu natuurlijk, 80€ armer. Slimme truuk op die manier zou ik het ook kunnen...of kan ik daar iets tegen beginnen?
De post wil er geen voet tussen zetten en zolang we geen barcode hebben kan iedereen beweren een pakketje verstuurd te hebben of niet ontvangen te hebben. Ze zouden wat te doen hebben elke dag.