Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 75

Discussie: Jeeigengitaar.nl

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nou ja, de site is dusdanig knullig en oninformatief en vol bugs dat ik er niet eens een email aan zou willen wagen. Jammer. Geloof best dat ie goede intenties heeft.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat van de site:

    --
    Zelf een gitaar samenstellen? Dit kan! bij ons maakt u uw droom gitaar!
    Met onze customiser zie je meteen het resultaat van je custom gitaar!
    Wilt u een logo van uw bedrijf of band op de gitaar? Dit kan bij ons!
    Je hoeft alleen even een mailtje te sturen met uw wensen.
    --

    Dat gebruik van "u" en "je", door elkaar heen. Daar zou ik even naar kijken als ik hem was. Of is dat tegenwoordig hip?

  3. #53

    Standaard

    Een 'gitaarbouwer met een site' hoeft niet meteen een feilloos tekstschrijver te zijn.
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door California Jam Bekijk bericht
    Een 'gitaarbouwer met een site' hoeft niet meteen een feilloos tekstschrijver te zijn.
    Maar een goed zakenman met een goed product besteedt t sch4rjven dan ook uit.

  5. #55

    Standaard

    Bullshit.

    Als je een bedrijf start en je hebt een beperkt budget zil je prioriteiten moeten stellen. Alles wat je zelf kan is een stuk betaalbaarder dan het uitbesteden. Dat het resultaat dan wat minder is kan ene heel bewuste keuze zijn.

    Overigens heb ik en gruwelijke hekel aan het gebruik van "we" bij evidente 1-manszaken. Maar het schijnt algemeen geaccepteerd te zijn.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Gitaarbouwers en “zakelijkheid”. Dat is een heel hoodstuk.

  7. #57

    Standaard

    Ik zou niet weten waarom een goede presentatie of een fatsoenlijke behandeling van de taal meteen een vermogen moet kosten.
    Dit is misschien een idee, dat is mogelijk veroorzaakt door het woord 'Uitbesteden'.

    Iedereen heeft in zijn of haar omgeving vast wel iemand die een prettig leesbaar en wervend stuk NL in elkaar kan zetten.
    Zeker als beginnende ondernemer is het handig je niet met alles tegelijk te bemoeien. Je bezighouden met je sterke punten is daarbij een ijzersterk uitgangspunt.
    En dan zal het je een flesje wijn of kratje bier kosten?

    Veel ondernemingen komen in de problemen omdat de uitbater meent dat ie overal verstand van heeft.
    Of dat ie overal verstand van moet hebben.
    Mijn mening maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Bullshit.

    Als je een bedrijf start en je hebt een beperkt budget zil je prioriteiten moeten stellen. Alles wat je zelf kan is een stuk betaalbaarder dan het uitbesteden. Dat het resultaat dan wat minder is kan ene heel bewuste keuze zijn.

    Overigens heb ik en gruwelijke hekel aan het gebruik van "we" bij evidente 1-manszaken. Maar het schijnt algemeen geaccepteerd te zijn.
    Gast. Praat geen bullshit. Dan vraag je je 8 jarige zoontje die nog beter kan spellen. En vraag je je buurman om je voetbalvriend die wel eens een website in elkaar heeft geknutseld.

    Als je niet snapt dat het BEGINT bij klanten werven en daar geen 100 EUR max tegen aan wilt gooien dan snap er niets van. We leven in 2018. Als je niet goed op t web verschijnt kun je beter wegblijven.

    Me je bullshit

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Tering wat een armoede, alleen die fotootjes al ...

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    We leven in 2018. Als je niet goed op t web verschijnt kun je beter wegblijven.
    Mee oneens.
    Mee oneens dat het zo is, maar volgens mij werkt het inderdaad wel zo, al zou ik daar zelf proberen doorheen te prikken.
    Aan de andere kant, soms heb je van die "bedrijfjes" met wel facebook, maar geen website. Zelfs al probeer ik daar doorheen te kijken, dan nog geeft het voor mij meer vertrouwen als er nog een website is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top