Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 75 van 75

Discussie: Jeeigengitaar.nl

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Je website is de eerste indruk die mensen van je krijgen... Als die amateuristisch is of slordig dan is dat het beeld wat mensen van je krijgen. Kun je best prima producten leveren, maar dat weten mensen ook niet als ze je nog niet kennen en een brakke site zorgt ervoor dat mensen je niet perse willen leren kennen.

    Je hoeft geen honderden euros uit te geven aan professionals, je kan toch ook vrienden, familie, bekenden, etc even vragen naar de tekst te kijken of een blik te werken op je site? En een beetje investeren in je eigen bedrijf is toch wel het minimale...

    Hoe dan ook, zal misschien prima werk leveren maar mensen die hun eigen gitaar samen willen stellen zijn meestal degenen die iets meer kennis van zaken hebben (aanname!) en als je dan zeer basic opties heb met zeer beperkte info op een site die ook niet tot de verbeelding spreekt is dat niet echt een motivatie om te gaan bestellen.
    Maak dat de Brat maar wijs...

  2. #72
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Oh? Wat teken je dan enzo? (beetje off topic, maar ben nieuwsgierig.. Doe ik namelijk ook)
    Ik heb er een tijd niets meer aan gedaan maar ik tekende korte verhalen en één pagina cartoons. Met karikaturale types en allemaal in nette kaders zoals de klassieke strips. Die ik nog over heb liggen ergens onder andere zooi in de berging. Maar wie weet pak ik het weer op.
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 april 2018 om 23:39

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ja, een fatsoenlijk stukje tekst is wel heel basaal als het gaat om een website. Als je er zelf niet zo handig in bent is er in je omgeving toch wel iemand te vinden die er wel even kritisch naar kan kijken? Het oogt wel heel slordig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik heb er een tijd niets meer aan gedaan maar ik tekende korte verhalen en één pagina cartoons. Met karikaturale types en allemaal in nette kaders zoals de klassieke strips. Die ik nog over heb liggen ergens onder andere zooi in de berging. Maar wie weet pak ik het weer op.
    Leuk. Ik ben een tijd lang bezig geweest ooit met amateur blaadjes en ook wel wat geld mee verdient via http://www.tekenteam.nl/ maar op dit moment doe ik enkel nog een strookje voor een kwartaal blad en af en toe een kleurplaat of zo.



    Enfin. Ontopic maar weer.. 't zijn toch ech wel bamigitaarpaketten of zo!

  5. #75

    Standaard

    Ik vind een leuke strip altijd heel erg on topic. Heul heul heul errug zelfs in dit geval.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top