Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 103 van 103
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
    Ja kijk, ik heb geprobeerd een goed geinformeerd en beleefd antwoord te geven.

    Maar om dan wat stoerdoenerig te gaan doen, terwijl je er duidelijk geen reet van kent?

    Wie spreekt er in godsnaam over Britpop en alternatieve rock als hedendaagse muziek?

    Da's twee deccennia geleden!

    Er zijn OUDERS die nog niet geboren waren toen Cobain op het podium stond of Wonderwall uitkwam.

    Of om het misschien wat meer in je refereniekader te zetten, dat is ergens anno 1989 zeggen dat je die Elvis toch maar een hoop herrie vindt maken.

    Britpop.

    Ik stel voor dat je het bij je "gitaarhelden" houdt, en dat je je verder niet uitspreekt over hedendaagse muziek of gitaren waar je niks van kent,
    Ik had al Jazzmasters en Jaguars in mijn handen toen jij waarschijnlijk nog niet eens geboren was. Dat zijn gewoon niet mijn type gitaren. Trouwens, die gitarist van Incubus speelt live meestal op telecasters.
    Beleefdheid slaat bij jou wel erg snel om in ordinair gekijf op het moment dat een antwoord je niet bevalt. En nee, ik speel geen blues, en ja, ik blijf hier gewoon. Fijne dag verder.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #102

    Standaard

    Ja je antwoord bevalde me niet. Je gooit een uitstrpaak over Jazzmasters op het forum, en ik doe de moeite om met een met een goed onderbouwde tegenargumentatie met voorbeelden te komen, en jij gaat wat uit de hoogte doen.

    Je mag die gitaren haten tot in de grond van je hart, lig ik niet wakker van, maar als ik met een goed beargumenteerd antwoord kom getuigt het van een minimum aan respect om daar normaal op te reageren.
    Laatst gewijzigd door dejohan; 19 januari 2019 om 13:11

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Jazzmaster vind ik persoonlijk toch vrij ruim inzetbare gitaren van clean tot distortion. Ontworpen voor de jazzwereld - je kan er dus jazz op spelen-, populair in de surfmuziek, rock tone kan je er ook uithalen , heb onlangs wat blues er op gespeeld.

    De gitaar is minder populair dan pakweg een strat maar dat wil niet zeggen dat ze in principe niet ruim inzetbaar is. Het is bovendien niet omdat gitarist x een stuk met een strat speelt dat iedereen datzelfde stuk met een strat moet spelen omdat -het- nu -eenmaal -enkel- met- exact- dezelfde toon- moet . In die zin vind ik hoogoplopende discussies over de vraag of een liedje met die of deze gitaar in de studio werd ingespeeld vaak zo pointless.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top