Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    vraagje Crowther Audio Hotcake, waarrrrr, beste mensen, waarrrrrrr?!?!

    Mijn interesse in de Hotcake is gewekt, maar het lijkt of geen hond in een straal van 300 km van Nijmegen dit ding in huis heeft. Zie ik iets over het hoofd? En weet iemand iets van het bestaan van een serieus te nemen Hotcake kloon?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Mijn interesse in de Hotcake is gewekt, maar het lijkt of geen hond in een straal van 300 km van Nijmegen dit ding in huis heeft. Zie ik iets over het hoofd? En weet iemand iets van het bestaan van een serieus te nemen Hotcake kloon?
    https://nl.aliexpress.com/store/prod...714558602.html
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Crowther Hotcake (boutique overdrive/fuzz)
    http://link.marktplaats.nl/m12671373...app_ios_tablet

    Er staat er één op Marktplaats..
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een clone op mijn bord. Ik zou kunnen terugzoeken of ik nog een pcb kan kopen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Iets in me zegt dat het toch anders zal klinken dan the real deal.
    Stond trouwens bij dat ze niet meer beschikbaar zijn.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Crowther Hotcake (boutique overdrive/fuzz)
    http://link.marktplaats.nl/m12671373...app_ios_tablet

    Er staat er één op Marktplaats..
    Gereserveerd. Het is ook niet een bedragje dat ik zo eventjes op kan hoesten. Ik had graag zo'n ding getest. En daarna lang sparen en zo. Ik heb gewoon altijd ruzie met mijn drives. Dit is weer zo'n puzzelstukje dat ik spoedig op de juiste plek hoop te kunnen leggen. Dat, plus het pedalenvirus. Ik ben bevangen. Het is soms amper nog vol te houden.

    Overigens, ik las in de beschrijving van die Marktplaats-Hotcake dat er een interne schakelaar in zit om 'm om te zetten in de bluesberry stand. Ik dacht dat er gewoon twee versies waren. De gewone (heerlijk) en de bluesberry (een stuk minder heerlijk). Nooit geweten dat er schakelbare versies bestonden. Vreemd, ofschoon die dingen allemaal nog steeds met de blote handjes van meneer Crowther zelf worden gesoldeerd, dus hij zal ook best eens wat dingetjes (wellicht op verzoek?) anders doen dan normaal.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Ik heb een clone op mijn bord. Ik zou kunnen terugzoeken of ik nog een pcb kan kopen.
    Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je me wilt duidelijk maken.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 22 maart 2018 om 01:49
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je me wilt duidelijk maken.

    Hij probeert je tussen de regels door te vertellen dat hij er geen reet geeft om het idee dat Paul Crowther hier met z'n 1-mans bedrijfje z'n bammen mee verdient.... En dat je dus vooral een DIY clone of een Chinese ripoff moet kopen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    ......Overigens, ik las in de beschrijving van die Marktplaats-Hotcake dat er een interne schakelaar in zit om 'm om te zetten in de bluesberry stand. Ik dacht dat er gewoon twee versies waren. De gewone (heerlijk) en de bluesberry (een stuk minder heerlijk). Nooit geweten dat er schakelbare versies bestonden. Vreemd, ofschoon die dingen allemaal nog steeds met de blote handjes van meneer Crowther zelf worden gesoldeerd, dus hij zal ook best eens wat dingetjes (wellicht op verzoek?) anders doen dan normaal.
    Vrij standaard vanaf 2008. Er zitten dan 2 switches binnenin. Bluesberry en Bass. Je moet heel erg je best doen om verschil te horen. Hotcake blijft een lekker pedaal. Minder mid dan veel andere drives, het randje zit in iets hogere frequenties. Randje kan ook lekker "vies/smerig" worden. Zet er maar eens een drive voor. Ook geen plop want een buffer.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb n echte, en n vox ac30HW2x: mag je komen proberen hoor als je wil, wel in Nederhorst den Berg dus misschien wat uit de richting voor je?

    En hij wordt pas echt lekker op volume. Wat bassig als hij weinig output kan geven. Vooral dus ok voor een preamp die al lekker onderweg is. Maar je kan ermee van lichte drive a la een Timmy tot scheuren op t niveau van n Rat.
    Laatst gewijzigd door 10us; 22 maart 2018 om 17:13

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik waardeer je aanbod, maar Nederhorst is iets te ver voor mijn scootertje en mijn zenuwen.

    Ik blijf wel benieuwd. Het verschil tussen de 'gewone' en de bluesberry mag dan wellicht in werkelijkheid klein zijn, op meerdere filmpjes op youtube (van bijvoorbeeld de double hotcake - onhandig ontwerp imo) merk ik dat ik een moord zou willen doen voor de rauwe happen in de drive van de gewone hotcake, terwijl ik voor de wat romiger bluesberry nooit het geld neer zou tellen wat ze moeten kosten. Heeft misschien iets met de youtube compressie te maken.
    Toch gek, ik heb altijd gedacht dat ik juist een liefhebber was van romigheid. De laatste tijd zoek ik steeds meer naar iets vunzigs. De hotcake lijkt perfect voor wat ik wil. Maar ja, moeilijk te krijgen en reteduur. Kijk, een big muff (heel ander pedaal natuurlijk) koop je voor een paar tientjes en als het je niet bevalt kun je 'm weg doen en dan ben je voor 2 of 3 tientjes weer wat wijzer geworden. Met zo'n hotcake wordt dat toch een ander verhaal.

    Maar sjeeses, wat lijkt die perfect!

  10. #10

    Standaard

    Jimmypage90 hier op het forum heeft er 1.
    Heb hem een tijdje geleden mogen testen en het is een supervette pedaal!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top