Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard gibson SG american standard cherry (heritage)

    Hoi,

    vraag: ik wil mijn gibson sg verkopen, amper bespeeld inclusief authenticiteitsboekje, etc. en bijpassend gibson koffer. De gitaar is uit 2011 en in orginele staat, zonder beschadigingen. Ik krijg nu een bod van 750 euro. Is dat een reëel bedrag (ik zal zelf aan minimaal 800 euro te denken)?

    grt. Lars

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Stuur je de beste man toch gewoon terug dat je minimaal €800,- er voor wilt hebben? Die gaat echt wel overstag voor die vijf tientjes hoor.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Stuur je de beste man toch gewoon terug dat je minimaal €800,- er voor wilt hebben? Die gaat echt wel overstag voor die vijf tientjes hoor.
    Dat denk ik ook. Ik vind 800 euro ook een nette prijs voor een bijna nieuwe SG Standard.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4

    Standaard

    oke, dank. Hij houdt het op 750, dus was effe benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken. de gitaar is trouwens uit 2011, dus niet echt niet, maar wel nauwelijks bespeeld....

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    oke, dank. Hij houdt het op 750, dus was effe benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken. de gitaar is trouwens uit 2011, dus niet echt niet, maar wel nauwelijks bespeeld....
    Dat is dus ZGAN.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Ik weet niet hoe de markt de laatste tijd is. Als je er graag vanaf wilt zou ik niet zo moeilijk doen over die 5 tientjes, wetende dat het volgende serieuze bod wel eens weken op zich kan laten wachten, of helemaal niet komt. Als je aan 800 wilt vasthouden en er niet snel vanaf wil gewoon laten staan en wachten op volgende bod.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Niks toe te voegen, behalve dat SG's gaaf zijn.

    Enne, zie ik het goed als ik zeg dat SG's tweedehands relatief (en ook absoluut, maar dat is logisch gezien de nieuwprijs) goedkoper zijn dan LP's?

  8. #8

    Standaard

    Helder dank, ik ben akkoord gegaan met die 750 euro. oftewel rond de 800 euro -

    en ja het is een te gekke gitaar.....maar ik heb teveel gitaren (als dat überhaupt kan -

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    SG’s lijken niet echt in trek te zijn. Ik heb vorige herfst een gewéldige Standard uit 2001 gekocht voor 650 euro. Stond al maanden te koop voor 750 euro voor ik ermee aan de haal ben gegaan.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Is te verklaren. Gedurende een jaar of 10, tot drie of vier jaar terug, leek het of ineens IEDEREEN een SG wilde hebben. Ze gingen als warme broodjes over de toonbank. Inmiddels is die markt verzadigd en voor wie de SG een impulsaankoop was is een lagere 2de hands waarde het gevolg. Voor anderen ook trouwens.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top