Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    Open E akkoord klink niet helemaal fris, beetje dof, maar ik begrijp dat meer gitaren hier last van hebben.
    Als dat vooral de open snaren zijn lijkt de topkam me niet helemaal fris. Worden snaren door niet juist invijlen wat gedempt of is gewoon het plastic de tonesucker. Dan zou je nog een Tusq of echt benen topkam kunnen overwegen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Muzieksmaak heeft hij nog niet echt. 1e album van Van Halen vond ie mooi, dat is een begin :-)

    Op gitaarles leert hij leuke liedjes, hij oefent de Blues Brothers (Peter Gunn, Gimme some lovin), MC Hammer (can’t touch this), U2 (Vertigo), Santana (Oye Como Va), een soulnummer (I’ll take you there), CCR (Down on the corner), Michael Jackson (Beat it). Leuke leraar, begint meteen met lekker rocken ipv toonladders en suffe liedjes.

    En die kam, dat is echt een dik plastic blok. Die moet idd vervangen worden, of een 0-fret. Ik zal de gitaar een keer wegbrengen naar Ferns gitaar in A’dam, lijkt me echt een klusje voor hem.

    Ik zie nu ook dat er een groene te koop is via Thomann, Fender special run FSR, lekker kleurtje.

    https://www.thomann.de/nl/fender_squ...stang_hh_s.htm
    Laatst gewijzigd door raabje; 5 mei 2018 om 14:02

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top