Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 76
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    HEy zZoRgO,

    No problem. Mail maar naar boschracing@hetnet.nl en je krijgt de originele versie van 1:30 = < 1.5 mb. Zet in je Cakewalk of Cubase het tempo op 98 en je kunt alle onderdelen van het nummer prima knippen en plakken zoals ik dus ook heb gedaan.

    Verder raad ik je aan je in dit programma te verdiepen:
    http://dcplusplus.sourceforge.net/
    Dit is een soort Kazzaa maar dan ZWAAR professioneel: je kan hiermee tegelijkertijd 10 complete cd's downloaden GRATIS!!! Nog voordat de nieuwe cd van Metali~1 hier in de winkel lag, kon je 'm daar al laden
    (Even ter illustratie).

    Ik heb de Gambale backing ook via DC++. In de afgelopen 4 a 5 maanden heb ik 25 gig aan guitarshredmp3, instructievideo's, tablature, backings, gigs, etc, gedownload........dat zijn iig een heleboel cd's Je kan er echt alles vinden: een instructievideo van Shawn Lane, Satch, Malmsteen en mp3's van Ron Thal, Greg Howe, etc.
    Ik ben nu Chris Impellitteri en Marco Ferrigno - The Quest aan het laden en bij mij zijn nu twee knakkers Rusty Cooley :-? en Frank Gambale+Stuart Hamm aan het uppen.

    Afijn, doe er je voordeel mee zou ik zeggen..............

    ~Bosch~
    Elke beperking is een verrijking.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    St Lievens Houtem (België)
    Berichten
    604

    Standaard

    thanx zal het zeker es bekijken
    "Lyrics...Wasted time between solos" - Gibson

  3. #13
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Dc++ owned zeker weten

    @t Bosch goed gedaan ik wou dat ik zoiets kon opnemen in 20 minuten :evil:

  4. #14

    Standaard

    in DC++ kun je de serverlist niet meer zien toch? En als het wel kan, hoe dan?
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Gewoon nieuwe versie downloaden of kijken op het forum. Je kan allerlei lijsten plakken in je advanced settings--> downloads.
    Elke beperking is een verrijking.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosch
    HEy zZoRgO,

    No problem. Mail maar naar boschracing@hetnet.nl en je krijgt de originele versie van 1:30 = < 1.5 mb. Zet in je Cakewalk of Cubase het tempo op 98 en je kunt alle onderdelen van het nummer prima knippen en plakken zoals ik dus ook heb gedaan.

    Verder raad ik je aan je in dit programma te verdiepen:
    http://dcplusplus.sourceforge.net/
    Dit is een soort Kazzaa maar dan ZWAAR professioneel: je kan hiermee tegelijkertijd 10 complete cd's downloaden GRATIS!!! Nog voordat de nieuwe cd van Metali~1 hier in de winkel lag, kon je 'm daar al laden
    (Even ter illustratie).

    Ik heb de Gambale backing ook via DC++. In de afgelopen 4 a 5 maanden heb ik 25 gig aan guitarshredmp3, instructievideo's, tablature, backings, gigs, etc, gedownload........dat zijn iig een heleboel cd's Je kan er echt alles vinden: een instructievideo van Shawn Lane, Satch, Malmsteen en mp3's van Ron Thal, Greg Howe, etc.
    Ik ben nu Chris Impellitteri en Marco Ferrigno - The Quest aan het laden en bij mij zijn nu twee knakkers Rusty Cooley :-? en Frank Gambale+Stuart Hamm aan het uppen.

    Afijn, doe er je voordeel mee zou ik zeggen..............

    ~Bosch~
    wat is daar nou een goeie server?
    (ik heb denkik iets van 20 gb te sharen...)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik heb ook een tijdje ge DC++-st, maar ben er nu weer vanaff vanwege al dat gedoe, maar 1 bron tegelijk, slechte resume opties. Maar het aanbod is niet te overtreffen. Maarja veel mp3s kan ik toch niet meer downloaden en v oor films gebruik ik kazaa lite.
    pokkel'n

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Nou, je werkt eigenlijk met hubs (met 1 tot 3000 personen). Je moet gewoon hubs afstruinen en gek genoeg vind je de meest bijzondere dingen in zo'n mini-hubje met bv. 25 personen. De hublist die ik gebruik is iig http://www.1stleg.com/PublicHubList.config

    Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel. Ik ben erg enthousiast over dit programma dus wil graag mensen op weg helpen.
    Elke beperking is een verrijking.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Het is niet een bron tegelijk hoor, dat is DC. DC++ kan i.p. oneindig veel bronnen/hubs. Of begrijp ik je nu verkeerd?
    Elke beperking is een verrijking.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    dat je maar van 1 persoon tegelijk kunt downloaden of klopt dat niet? (is alweer een t ijdje geleden nl) altijd als ik op DC++ zat connecte ik gewoon met zon 5 servers tegelijk
    pokkel'n

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top