Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Bedankt voor je reactie;
    Mijn 2i2 is inderdaad de eerste generatie.
    Die heeft overigens ook direct monitoring, maar dat lost niks op als je amp en speakersim via de pc gebruikt.

  2. #12

    Standaard

    Sinds meer dan een jaar gebruik ik de Roland Octacapture. Heel veel de revue laten passeren, maar dit werd ‘m uiteindelijk. En daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Geen latencyproblemen. Misschien wat meer dan je nodig hebt, maar kijk ook eens naar die serie.
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2009
    Locatie
    Vught
    Berichten
    248

    Standaard

    Heb je inmiddels al een nieuwe interface gekocht D3nnis? En bevalt het?

    Ik wilde eigenlijk min of meer dezelfde vraag stellen, vandaar geen nieuw topic. Ik speel ook al een hele tijd over een Scarlett 2i2 (eerste generatie) en wil ook upgraden. Ik herken ook het gedoe met de input. Ik heb het e.e.a. gelezen over de RME Babyface Pro en de Apollo Twin's van Universal Audio. Deze zijn fors duurder en ik vraag me toch af waar dit dan echt in zit. Natuurlijk sowieso in de latency en de nodige plugins die meegeleverd worden.

    Maar in hoeverre ga je het ook merken aan je sound? Heeft iemand daar ervaring mee?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPas89 Bekijk bericht
    Heb je inmiddels al een nieuwe interface gekocht D3nnis?
    Nee, nog niks gekocht.
    Enerzijds omdat ik de laatste tijd niet echt veel bij mijn pc in de buurt ben en anderzijds omdat ik op deze vraag:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPas89 Bekijk bericht
    Maar in hoeverre ga je het ook merken aan je sound?
    nog niet echt een bevredigend antwoord heb gevonden om er zomaar €700,- voor zo'n apollo twin tegenaan te gooien.

    Verder heb ik nu, door gebruik van een freeware lepou ampsim, in combinatie met een kalthallen + een splawn nitro IR een redelijk acceptabel geluid.

    Ik denk dat er in de (nabije) toekomst nog wel wat anders komt, maar ik denk dat ik het eerder in de helix/gt1000/kemper/axe fx hoek ga zoeken ipv dat gejojo via de pc.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top