Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk engel Bekijk bericht
    Ik zie trouwens nu dat het topje van een van de preamp buizen wit is. Zegt dit iets?

    Dat zegt heel veel hoor, hij is namelijk luchtlek. Vervangen en je probleem zal wel over zijn.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  2. #12

    Standaard

    Meestal betekent dat. dat het vacuum niet meer intact is. Verbaast me dat hij dat uberhaupt nog geluid geeft. Zou hem vervangen!
    Meer informatie over mijn versterkers en mijn Pedalen en Versterker workshops: http://sgravenmade.nl/workshops/vers...uwen-workshop/

  3. #13

    Standaard

    Heb net de preamp tubes vervangen. Helaas is het probleem niet verholpen. De amp maakt nog steeds veel ruis en mist veel volume/output. Ook klinkt ie een beetje fizzy.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Als je in je profiel je lokatie vermeldt kunnen we je adviseren voor een tech.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk engel Bekijk bericht
    Heb net de preamp tubes vervangen. Helaas is het probleem niet verholpen. De amp maakt nog steeds veel ruis en mist veel volume/output. Ook klinkt ie een beetje fizzy.

    Als je in je profiel je lokatie vermeldt kunnen we je adviseren voor een tech want daar gaat het toch wel op lijken.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  6. #16

    Standaard

    Ik woon in zeist. Ik ben zelf 17 en heb voor lange afstand geen vervoer. En heb dus ook geen groot budget voor een reparatie.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    ACDC zit in utrecht, voor jouw redelijk dichtbij en zover ik weet een goed adres. Wat ze rekenen ga ik niet over, sorry.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  8. #18

    Standaard

    Voor ik naar een tech ga wil ik nog een ding proberen. De amp mist volume/ output en is fizzy. Duid dit niet op defecte eindbuizen??. De buizen zelf zien er nog goed uit en niet wit of roodbgloeiend.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk engel Bekijk bericht
    Voor ik naar een tech ga wil ik nog een ding proberen. De amp mist volume/ output en is fizzy. Duid dit niet op defecte eindbuizen??. De buizen zelf zien er nog goed uit en niet wit of roodbgloeiend.
    Kan maar hoeft niet. Het is op 60km afstand niet te zeggen waar het aan ligt zonder maar enige meetgegevens. Je kan de buizen niet visueel beoordelen muv totaal niet gloeien of een wit uitgeslagen koppie, in dat geval werken ze gewoon niet. Verder moet je echt met meetapparatuur aan de slag. Je leest op het wereldwijde fabeltjesnet vaak verhalen dat zwager van een nicht van de kaasboer precies hetzelfde had en verder de meest wilde verhalen waar je niets aan hebt. Niet elk geval heeft dezelfde oorzaak maar wel vaak hetzelfde symptoom.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    626

    Standaard

    Puur omdat het nog niet gevraagd is; je hebt niet toevallig de "watts" knop helemaal dichtgedraaid?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top