Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Mooer Candy!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Maar als je voor Barefoot kiest, krijg je voor dat bedrag wel een massieve aluminium knop die je kan vast draaien met inbusboutjes.
    Die heb ik ook een set gekocht via AliExpress ... en absoluut geen $11 / stuk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard Ruilen?

    Ik weet niet hoeveel mensen ondertussen deze Mooer doppen gebruiken maar persoonlijk heb ik zo min mogelijk verschillende kleuren op mijn Kemper Remote. Daarbij komt dat ik er twee heb.
    Heb dus totaal vier zakjes gekocht en daardoor ook heel wat over.
    Zijn er mensen bereid kleurtjes te ruilen? Enige wat het je kost is een postzegel.

  3. #13
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Spuit 11; je kan ze in China (voor hetzelfde geld) ook los per stuk kopen...
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Spuit 11; je kan ze in China (voor hetzelfde geld) ook los per stuk kopen...
    Ja, ik zag het gisteren ook. Ben nog niet zo AliExpress-doordrongen......

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Na een avondje repetitie gaan de knoppen er weer af. Blijkt dat je behoorlijk recht op de knoppen moet trappen, trap je meer op de rand, dan ontstaat er meer zijwaartse dan neerwaartse kracht en is de switch veel moeilijker in te drukken. Live is dat helemaal een crime. Dus ze gaan retour.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Na een avondje repetitie gaan de knoppen er weer af. Blijkt dat je behoorlijk recht op de knoppen moet trappen, trap je meer op de rand, dan ontstaat er meer zijwaartse dan neerwaartse kracht en is de switch veel moeilijker in te drukken. Live is dat helemaal een crime. Dus ze gaan retour.
    Ik heb er op mijn Boss MS-3 zitten, en die knoppen staan onder een hoek. Daar werken ze dus perfect!


  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb er op mijn Boss MS-3 zitten, en die knoppen staan onder een hoek. Daar werken ze dus perfect!
    Ongetwijfeld. Bij mijn Kemper Remote had ik er op de onderste rij knoppen geen last van, wel bij de 2e rij en de tuner-knop.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Of je maakt ze zelf. Ik gebruik een Digitech Vocalist voor mijn zangpartijen, voor delays en reverbs etc. Daarvoor gebruik ik de AB button (rechts) als Momentary switch. Maar ik kan de Vocalist niet verder naar voren zetten dus dat is live best lastig. Dus een plaatje gemaakt met een veer eronder zodat ik nu makkelijker raak trap. Nu kon ik daardoor weer niet meer zo makkelijk up-banken. Dus die knop wilde ik wat hoger. Dus in de rommelbak een stuk schroot gevonden dat ik daar mooi voor kon gebruiken. Gaatje erin geboord, schroefdraadje getapt en dat ding zit vast als een huis. Werkt perfect. Kosten €0,00
    Binnenkort ga ik zelf eens mooie buttons maken van giethars ofzo...






 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top