Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Dat is natuurlijke heavy relic !!

  2. #12

    Standaard

    Volgens mij heeft ie zijn handjes niet gewassen voor het spelen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denis.hermans Bekijk bericht
    Dat is natuurlijke heavy relic !!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Volgens mij heeft ie zijn handjes niet gewassen voor het spelen.
    Gewoon pure slijtage. Prachtinstrument. Dit is wat hij er zelf over schrijft:

    "Over deze bas is al veel geschreven. Het is mijn beeldmerk, mijn gezicht en mijn logo. Zeg je Frank dan zeg je Danelectro. Hij is redelijk gehavend, een echt werkpaard. Ik heb er van alles mee uitgehaald. Tijdens mijn bassolo heb ik hem mishandeld door er mee als een jekker over het podium te stuiteren. Goed geluid trouwens, een hels kabaal!! Ik heb de lipstick-elementen rechtstreeks op de uitgang gezet. De knoppen vastgelijmt. De transparante slagplaat die er op zit om beschadiging (ha, ha) te voorkomen, zat zo vol met zweet dat er onder gekropen was na een optreden, dat je dagen erna nog vloeistof-dia's zag als je er op drukte. Lekker verhaal! De elementen zijn door het vele gebruik en mijn geram er op, doorgesleten. Met P.A. tape heb ik geprobeerd de schade te beperken. Het goud op de randen is er in de loop der jaren compleet afgesleten, nadat het eerst groen werd. Die fase is nu achter de rug. Het is een organisch gegroeid landschap. Het gekke met deze bas is dat hij (of zij) geweldig klinkt. Beter dat alle Danelectro's die ik gehad heb. Hij is redelijk zuiver als je er mee om kunt gaan. De lage E moet je iets lager stemmen. De geboorte-datum is 1967."
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #14

    Standaard

    Ik ging voor een optreden van ze even gedag zeggen in de kleedkamer, en zag ik die bas in een hoek staan. Ik mocht hem even vasthouden, van dichtbij is ie nog mooier. Heb er maar niet aan geroken.... ��
    50 jaar muziekgeschiedenis in de vorm van een ooit goedkoop basje....

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Ik ging voor een optreden van ze even gedag zeggen in de kleedkamer, en zag ik die bas in een hoek staan. Ik mocht hem even vasthouden, van dichtbij is ie nog mooier. Heb er maar niet aan geroken.... ��
    50 jaar muziekgeschiedenis in de vorm van een ooit goedkoop basje....
    Mooi man! In 1970 was ik 11 en mocht een LP kopen. Mijn 3 jaar oudere broer die dag ook. Hij kocht Deep Purple in Rock en ik eindelijk Traveling in the USA van de Bintangs. En maar meezingen zonder het te snappen: "hattolivonwanbukkadee......", mijn interpretatie van "Hard to live on one buck a day".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Mooi man! In 1970 was ik 11 en mocht een LP kopen. Mijn 3 jaar oudere broer die dag ook. Hij kocht Deep Purple in Rock en ik eindelijk Traveling in the USA van de Bintangs. En maar meezingen zonder het te snappen: "hattolivonwanbukkadee......", mijn interpretatie van "Hard to live on one buck a day".
    Fijne keus!
    Live geweldenaren. Die gasten.
    Bas ziet er uit als de keuken van de afhaalchinees, maar dat is wel waar de lekkerste happen vandaan komen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Fijne keus!
    Live geweldenaren. Die gasten.
    Bas ziet er uit als de keuken van de afhaalchinees, maar dat is wel waar de lekkerste happen vandaan komen.
    Vriendelijke groet, Gus
    En die plaat staat nog steeds in mijn platenkast. grijsgedraaid inmiddels, net als In Rock overigens. Vrij kort daarna was Fireball ook "in the house" (of blue light...!! )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Mooi man! In 1970 was ik 11 en mocht een LP kopen. Mijn 3 jaar oudere broer die dag ook. Hij kocht Deep Purple in Rock en ik eindelijk Traveling in the USA van de Bintangs. En maar meezingen zonder het te snappen: "hattolivonwanbukkadee......", mijn interpretatie van "Hard to live on one buck a day".
    Haha leuk! Heeft bij mij ook even geduurd voordat ik doorhad wat ze daar zongen.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top