Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard ondermaatse huiskamergitarist (die ook wel wil bassen) zoekt...

    Met dank aan Fusion in het topic kutbands, post 75: deze ondermaatse huiskamer gitarist zoekt soort- en / of lotgenoten om een kutbandje te vormen. Aanhaken bij een bestaande (kut)band is ook een optie die ik serieus in overweging zal nemen. Mijn voorkeur ligt bij jaren 70 en 80 (hard)rockmuziek maar het mag van alles wezen, van recht-op-en-neer Glamrock a la Slade / T-Rex tot de betere Stones-nummers, UFO, LedZep, Deep Purple, BadCo en aanverwanten. Ik ben 58 maar ik doe niet aan (leeftijds)discriminatie. Lol staat voorop, dus het gaat om het maken van muziek maar graag wel een beetje 'strak'. Optreden is niet mijn heilige graal maar ik sluit het niet uit zodra het geheel de toets der kritiek kan doorstaan; ik ben niet van het soort dat er een potje van wil maken en vervolgens zegt dat 'het publiek het toch niet opvalt'. Ik woon zelf 'ergens in de Betuwe' maar ben bereid tot een uurtje reizen als de funfactor er is... verwacht van deze ondermaatse huiskamer gitarist geen flitsende solo's of ingewikkelde soundscapes; ik ben meer van old school gitaargeluiden en 'dienstig aan het nummer'.. By the way.. ik kan ook bassen als dat gewenst is en naar verluid kan ik ook aardig de tweede stem aanvullen.
    Laatst gewijzigd door MikeD; 23 februari 2018 om 10:23
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Hehe. Hier ook een ondermaatse huiskamergitarist maar heb n hekel aan de te spelen muziek en woon te ver uit je buurt. Kijken me beide geen goede start

    Succes met zoeken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top