Hoi!

Ik ben op zoek naar iemand die een (volgens mij) aparte schakeling in een voetschakelaar kan bouwen.
Het is weliswaar niet direct een gitaargerelateerd iets, maar wellicht dat iemand me hier verder kan helpen.

Ik zoek een footswitch waarmee ik d.m.v. van 1 pedaal onderstaand grapje kan uithalen:

M.b.v. een Midisolutions F8 midiswitcher (www.midisolutions.com/prodf8.htm ) kan ik via eenvoudige latch/unlatch footswitches een aantal functies van mijn digitale mengtafel bedienen.

Een van de mogelijkheden is dit:

Schakelfunctie: footswitch 1 schakelt mute group 1 aan/uit – footswitch 2 doet hetzelfde met mute group 2. Deze 2 switches zou ik graag onder 1 schakelaar willen hebben, maar dan tegenovergesteld. Tot nu toe gebeurt het schakelen door beide “latch”pedalen een tegenovergestelde polariteit te geven en ze tegelijk in te trappen. Meestal werkt dit goed maar omdat er steeds 2 pedalen tegelijk ingetrapt moeten worden brengt dit risico’s op fouten met zich mee.

Huidige footswitches Boss FS-6, FS-5 of Behringer AB200, maar het is geen must om die te handhaven.

Is het mogelijk om een dubbele functie als beschreven onder één footswitch te bouwen? Vanwege de manier waarop de F8 midiswitcher werkt, is het noodzakelijk dat er 2 jackkabels op de footswitch aangesloten worden.

Hoor graag of iemand me hiermee verder kan helpen!

Groetjes,
Hans