Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    - ik heb het hele nummer in één keer helemaal uitgeluisterd en dat gebeurt niet vaak
    - halverwege zat mijn voet onbewust de maat mee te tikken en dat is altijd een goed teken
    - heb geen verstand van mixen maar vond het lekker klinken, er zijn genoeg details te horen
    - mooie compositie want er worden verwachtingen gewekt en daar wordt aan voldaan
    - ik mag niet vergelijken maarrr het deed me ergens wel aan Camel denken?

    Ik vind mooi.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Thanks! Je kunt me erger beledigen Midwolda...
    Ik heb dit lied ergens in '91 geschreven en toen was ik 20 jaar en Camel was mij toen onbekend. Maar onbewust of bewust halen we allemaal ergens onze invloeden vandaan. Dit lied is in de loop van de jaren wel hier en daar aangepast. We hebben het ook jaren niet gespeeld. Ik ben ook nu pas tevreden ermee, zeker met zo'n lekkere opname. Knelpunt wordt bij ons de zang. Gaan we nog veel werk aan krijgen! Zanger gaat richting de 70 en heeft steeds meer moeite. Maar het komt goed

  3. #13

    Standaard

    Ok, nou je weet dat ik stiekem een beetje fan ben.
    En dan hoor ik dit. En natuurlijk als je je best doet is daar wel wat op aan te merken.

    Ik heb een vriendje en die wil te graag een leuk grietje scoren. En ook na de 4e keer haken die vrouwen af. Soms is dat met solo’s net zo.
    Als je te hard probeert raak je de lol (als in plezier) er in kwijt en dreigt het allemaal wat te verkrampen.

    Kan het mij ene fuck schelen of de triangel mono is? Dacht het effe niet.

    Ik sluit mij helemaal bij Mid aan. Heerlijk stukkie muziek. Blijf schaven zo lang je maar wilt maar heb niet de illusie dat het nog heel veel lekkerder wordt. Misschien technisch beter, gladder, beter uitgedokterd.....
    Vandaar die vergelijking met de vriendingetjes van mijn vriendje. Echt lekker wordt het pas als je er ontspannen in gaat en vooral als je dat met plezier doet.

    Ik wens je veel goede stukken. Maar ik wens je nog veel meer lekkerdere stukkies.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Bedankt Gus en een mooie vergelijking want zo was het inderdaad
    Als het niet lekker loopt kun je beter ophouden en later opnieuw doen!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Lekker basis voor een nummer hoor. Mooie opmame! Ben benieuwd naar de rest. Solo zitten nu al mooie momenten in. Lekkere soio sound.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top