Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Er is een winkel in de streek hier waar ik de Katana 50 kan gaan beluisteren, maar ik kan ook ergens vrij gunstig een Katana 100 krijgen. MAAR: wie kan mij vertellen of een Katana 100 ook zachtjes genoeg kan spelen voor thuis? Ik wil niet zitten pielen met de volumeknop tussen 0 en 0,5 op een schaal van 10.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Er is een winkel in de streek hier waar ik de Katana 50 kan gaan beluisteren, maar ik kan ook ergens vrij gunstig een Katana 100 krijgen. MAAR: wie kan mij vertellen of een Katana 100 ook zachtjes genoeg kan spelen voor thuis? Ik wil niet zitten pielen met de volumeknop tussen 0 en 0,5 op een schaal van 10.
    Die kan op 1 watt. Lijkt me weinig verschil maken met de 50. Bovendien heeft de 100 meer toeters en bellen. Ik zou zeggen: doen!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #43

    Standaard

    Ja kan je 2x zoveel effecten op zetten en de magneet vd speaker is groter. Wat mooier schijnt te klinken. Verder weer ik geen verschil.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik heb even gekeken, maar je kunt hem op 100, 50 en 0,5 watt zetten, er zit een gain en volume op, én een mastervolume. Wat mij betreft alle ingrediënten voor een thuisversterker met mogelijkheid om ook eens een bandje mee te pakken. Ik zie geen enkele reden waarom je hem niet op fluisterniveau zou kunnen afstellen. Als de sound bevalt zou ik niet twijfelen. Zo'n verschil is er nou ook niet tussen 50 en 100 watt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb even gekeken, maar je kunt hem op 100, 50 en 0,5 watt zetten, er zit een gain en volume op, én een mastervolume. Wat mij betreft alle ingrediënten voor een thuisversterker met mogelijkheid om ook eens een bandje mee te pakken. Ik zie geen enkele reden waarom je hem niet op fluisterniveau zou kunnen afstellen. Als de sound bevalt zou ik niet twijfelen. Zo'n verschil is er nou ook niet tussen 50 en 100 watt.
    Je hebt gelijk (ik moet ook geen dingen uit mijn hoofd doen...). Ook die kan op 0.5 watt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Vandaag de Boss Katana 50W gekocht bij Dirk Heijne. Geluidskwaliteit is dik in orde voor de prijs. Ideaal volumebereik voor thuis, kan ZEKER zacht genoeg. En hij kan ook meer dan hard genoeg voor thuis. Net hard genoeg voor een heel klein optredentje of jamsessie met vrienden, en meer heb ik niet nodig.
    En wát een mogelijkheden als je hem aan je laptop hangt en Boss Tone Studio erbij gebruikt! Ik moet nog de precieze mogelijkheden van dat programma uitvogelen.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Gefeliciteerd! Lijkt me een erg leuk ding

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Lijkt me een erg leuk ding
    +1. Het lijkt me een leuke oefenamp, voor thuis en in de repetitieruimte. Ik denk dat de 100 watt head op een goede 2x12 cab nog een stuk beter uit de verf komt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #49

    Standaard

    Leuk, nog een katana eigenaar erbij

  10. #50

    Standaard

    Leuk! Ik mag er eentje voor mijn verjaardag volgende week. Ik kan niet wachten om te gaan testen.

    Dat zal ook weer heel wat schelen met zeulen naar repetities in plaats van de marshall dsl40

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top